Ik vind het zelf een nadeel dat in een 360 mn kinderen niet mee kunnen....anders was het wel het overwegen waard om er een aan te schaffen....Nog een nadeel....ik heb een eigen zaak in een klein dorp, nu moet je de mensen al eens horen praten: zo!!!??? gaat wel goed he??!!! 2 porsche's.....Doe je dat alleen van de frietjes?? of heb je ook nog eens plantjes op zolder??? Daar word ik af en toe gek van....Mensen gunnen je helemaal niets...Ik werk gvd 80 a 90 uur in de week....dat tellen ze schijnbaar niet mee...Dat is ook de reden dat mijn vrouw met een captiva rijdt en niet met een Kjn....Als frietenbakker sta je letterlijk en figuurlijk heel dicht bij de mensen, en die voelen zich schijnbaar genaaid als jij met een dikke auto rijdt van hun centen....Jammer....
dobbelsteen schreef:Is het eigenlijk echt zo erg gesteld dat Ferrari's onbetrouwbare auto's zijn?
Die tijd is wel voorbij, maar naast betrouwbaarheid speelt ook mee dat alles gewoon nog een klap duurder is bij een Ferrari. Ook het regulier onderhoud. En een 10 jaar oude F12 gaat straks ook wel eens stuk. En ja, dat kost dan snel een hoop geld.
Het is dus een duurdere auto om te rijden dan een Porsche.
Hartwiek schreef:Als frietenbakker sta je letterlijk en figuurlijk heel dicht bij de mensen, en die voelen zich schijnbaar genaaid als jij met een dikke auto rijdt van hun centen....Jammer....
Erg jammer inderdaad, ik zou als klant net iets hebben van "Leuk, ik ben dus niet de enige die zijn frieten graag lust"
Hartwiek schreef:Als frietenbakker sta je letterlijk en figuurlijk heel dicht bij de mensen, en die voelen zich schijnbaar genaaid als jij met een dikke auto rijdt van hun centen....Jammer....
Nadeel is dat alleen ondernemers snappen hoe je aan dat geld komt. Iedereen zou eens het hele ondernemen moeten meemaken van dichtbij in school, eens goed kijken wat kosten en opbrengsten zijn. Zou al veel frustraties uit de wereld helpen .
Ontopic: Dat ferrari veel duurder is in onderhoud had ik wel verwacht, voor een A8/BMW7 betaal je ook heel wat meer dan voor een A3/BMW1. Maar dus globaal gezien hebben ze niet vaker onderhoud nodig dan een ander merk, tenzij je lager dan 360 gaat dan?
Volgens mij zijn de onderhoudsintervallen redelijk kort. En meer complexe techniek maakt kwetsbaarder en als het stuk gaat kost het vaak de hoofdprijs.
Dat gezegd hebbende, ik denk dat een goed onderhouden moderne Ferrari (en sla die 360 maar over, die rijdt gewoon heel slecht) mits je er correct mee omgaat niet overdreven vaak gezeur geeft, maar veel mensen wel als het mis gaat de zenuwen.
Als frietenbakker sta je letterlijk en figuurlijk heel dicht bij de mensen, en die voelen zich schijnbaar genaaid als jij met een dikke auto rijdt van hun centen....Jammer....
dan moet je maar geen 3 kwartjes voor een pompje mayo vragen.
Devils son schreef:Volgens mij zijn de onderhoudsintervallen redelijk kort. En meer complexe techniek maakt kwetsbaarder en als het stuk gaat kost het vaak de hoofdprijs.
Dat gezegd hebbende, ik denk dat een goed onderhouden moderne Ferrari (en sla die 360 maar over, die rijdt gewoon heel slecht) mits je er correct mee omgaat niet overdreven vaak gezeur geeft, maar veel mensen wel als het mis gaat de zenuwen.
In welk opzicht complexer dan een Porsche Denk dat er niet veel verschil in zit. Onderdelen en uurtarief zullen wel hoger zijn, maar een koppeling is een koppeling en remblokjes zijn remblokjes.
Ferrari klinkt veel mooier dan de gemiddelde Porsche, maar die GT3 RS mag er ook wezen. Er zijn ook mensen die helemaal gek worden van zo'n Amerikaanse V8 Een motor mag gillen wat mij betreft, en daar zijn de Italianen de ster in. Zal geografisch bepaald zijn...
een persoon die op middelbare leeftijd een GT3RS koopt, zou ik geen bangeschijter noemen - heb wel eens in 360 meegereden op geluid na kreeg ik er geen warm gevoel bij
Hartwiek schreef:Daar word ik af en toe gek van....Mensen gunnen je helemaal niets...Ik werk gvd 80 a 90 uur in de week....dat tellen ze schijnbaar niet mee...Dat is ook de reden dat mijn vrouw met een captiva rijdt en niet met een Kjn....Als frietenbakker sta je letterlijk en figuurlijk heel dicht bij de mensen, en die voelen zich schijnbaar genaaid als jij met een dikke auto rijdt van hun centen....Jammer....
Ik heb nog nooit zulke grote flauwekul gelezen als wat je nu hier post.
Gelukkig krijg ik ook positieve reacties, maar meestal zijn het lolbroeken die proberen leuk te zijn als de hele zaak vol staat...Komt geregeld voor...En vooral opmerkingen over plantjes.... In een stad heb je er zeker minder problemen mee dan in een heel klein dorp waar iedereen je kent....
Als jij zoveel uren in dat frietvet zit dan zou je eigenlijk verplicht dagelijks in een sportwagen met open kap moeten rijden. Maar gewoon zo'n ding kopen als je dat wilt. Mijn vader werkte bij Interpolis en die wilde graag een 911 maar kocht uiteindelijk een 350Z omdat dat nog getolereerd werd. Belachelijk natuurlijk.
Hartwiek schreef:Daar word ik af en toe gek van....Mensen gunnen je helemaal niets...Ik werk gvd 80 a 90 uur in de week....dat tellen ze schijnbaar niet mee...Dat is ook de reden dat mijn vrouw met een captiva rijdt en niet met een Kjn....Als frietenbakker sta je letterlijk en figuurlijk heel dicht bij de mensen, en die voelen zich schijnbaar genaaid als jij met een dikke auto rijdt van hun centen....Jammer....
Ik heb nog nooit zulke grote flauwekul gelezen als wat je nu hier post.
Nou, er staan strax 2 911 jes op de oprit en weet al wat ze zeggen
volgens mij heb je het niet gestolen waarmee je ze betaalt, toch? Niet teveel nadenken over wat mensen denken dan, lekker belangrijk. Dat vind ik overigens heel plezierig aan Duitsland (VS ook trouwens) dat mensen niet meteen mekkeren wanneer je iets moois bezit