Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Het veldwerk gaat beginnen!

19 jan 2013 3:50

Nice :cheers:

Veel plezier toegewenst met je aanwinst.

Enne, foto's enzo. Zijn we gek op hier. Beter nog, begin maar met inschrijven voor de komende meetings :mrgreen:

19 jan 2013 8:34

nine-one-one schreef:@Harley - voor mij mag je je bezoekje aan A&D dus laten. Ps M'n nieuwe aankoop heeft ook PSE :wink:

He jammer. :evil:

Gefeliciteerd :!: Misschien rij ik wel even naar PCL om het handtekening zetten IRL te aanschouwen..., ook niet ver. Kan ik met een kopje koffie in de hand je nieuwe aanwinst bekijken. Zal er niet op knoeien. Probeer ik. :cheesy:

19 jan 2013 9:38

plus erg lekkere koffie in Leusden :thumleft:

Is het die olijfgroene? gefeliciteerd met je aankoop!

19 jan 2013 9:50

Moet ik je even langshalen :?: Gaan we samen een bakkie doen. :idea:

19 jan 2013 9:58

Het is de zwarte met de olijfgroene gloed inderdaad! Foto's staan ook nog niet online dus kan daarom nog niet plaatsen maar zal er vanmiddag een aantal schieten.

Ik ben rond 13:00 bij PCL en iedereen is uiteraard welkom :D

19 jan 2013 16:58

bully schreef:klikkerdeklik

Toch maar even gaan kijken.
Op zich wel een flinke autosupermarkt. Ontzettend grote voorraad, waaronder ook Ferrari's, Bentley's.

Aangezien nine-one-one al voorzien is de resultaten gepost in het Koopjestopic

19 jan 2013 17:51

Van harte nu wachten tot je met een grote glimlach achter het stuur kan kruipen :-) enjoy!

19 jan 2013 18:23

Strakke 997! Geluk ermee! :drive:

20 jan 2013 9:31

Gisteren de koop afgerond en nu 2 à 3 weken geduld... vast een eerste foto en na aflevering zal ik er wat meer plaatsen.

56686

20 jan 2013 9:37

Dik blik :thumleft:

En nu rap aanmelden voor de leuke ritten :cheers:

20 jan 2013 11:12

Gefeliciteerd, en welcome to the club!

20 jan 2013 11:31

nine-one-one schreef:Gisteren de koop afgerond en nu 2 à 3 weken geduld... vast een eerste foto en na aflevering zal ik er wat meer plaatsen.

56686

..dat worden 3 lange weken.. veel sterkte :mrgreen:

20 jan 2013 12:32

Hele mooie wagen! Mooie velgen ook! ;-)
Geniet ervan.... Die 3 weken zijn zo voorbij. Het vraagt je af wat ze in die weken allemaal doen?!?

20 jan 2013 12:53

Mooie auto met een mooie kleurencombinatie! Dat het drie weken duurt, zal ook te maken hebben met de drukte in de werkplaats. Nu kunnen ze op openstaande uren de auto nalopen en hij zal moeten voldoen aan de Porsche Approved norm.

20 jan 2013 13:17

Gefeliciteerd, mooie bak 8) toch nog een vlotte zoektocht geweest, hou daar wel van, knopen doorhakkers 8)

20 jan 2013 13:51

proficiat met de aankoop, veel plezier ermee.

10 feb 2013 10:16

Gisteren dan eindelijk m'n Porsche gehaald... wat een feest om in te rijden! In de middag maar netjes weg gezet want toen nodigde het weer niet meer enorm uit. Vanochtend vroeg wel snel gekeken of hij er nog stond! :D

56949
56950
56951

Overigens alles helemaal top aan de auto, behalve... de Bose installatie. Ik had hier meer van verwacht. Erg boemerig en krijg het met diverse instellingen niet goed. De speaker rechts achter doet het ook niet dus misschien is er meer mis. Dat wordt weer een ritje Leusden.

Nu eerst maar op het echt mooie (en vooral droge) weer wachten en genieten van het rijden.

10 feb 2013 10:24

Mijn vader heeft een audi 2011 met bang en olufsen instalstie met super fijn geluid. Mijn 996 mk2 bose hifi instalatie klinkt niet beter maar ook absoluut niet minder. Dus je zou denken dat dat in de jaren nog beter moet zijn geworden en de bang en olufsen heeft ingehaald.

Wel een hele cleane auto!

10 feb 2013 10:39

Nogmaals gefeliciteerd!! Mooie auto en leuke kleur combi :thumleft:

10 feb 2013 10:44

Mooi, Turbo wielen staan 'm goed. :thumleft:

10 feb 2013 11:19

Heb ook mijn nieuwe aanwinst in Leusden gekocht :idea:
Zag ook het fikse aanbod en wat ik al verwachte de prijzen ook wat marktconform :oops:
De grens over gaan voor een GT3 was dan ook niet nodig en dat zal ook wel voor de andere type's gelden :!:
Kreeg je de mooie hoes erbij :?:

Oja natuurlijk van harte met je mooie aanwinst, veel veilige km's :drive:

10 feb 2013 12:12

gefeliciteerd, mooie P.

dat van die speaker en sound begrijp ik dan weer niet.
auto krijgt toch een check. jammer van leusden.

gr
J

10 feb 2013 13:20

molen934 schreef:Kreeg je de mooie hoes erbij :?:

Nee, helaas...

10 feb 2013 13:25

Maar wel de leuke pepermuntjes met dito doosjes en de flesjes water neem ik aan :mrgreen:
"Erick" was in de 64 site wat negatief over Leusden, kom daar al vele jaren met plezier en vind ze zeker klantvriendelijk :thumleft:
Plaats een reactie