13 feb 2013 23:05
13 feb 2013 23:11
14 feb 2013 10:38
14 feb 2013 12:16
MPB schreef:Vrijdag de 964 weer opgehaald bij Motron. Jeetje wat een verschil![]()
Hij is verlaagd naar RS hoogte en ook de rest van de instellingen is conform de RS. De exacte waarden krijg ik nog doorgemaild.
Met dit weer nog niet heel goed kunnen proefrijden. Eerste bevindingen: stuk harder geveerd (nice), veel beter bochtenwerk en ook optrekken en remmen strakker.
14 feb 2013 12:28
Remmel schreef:Je moet het complete webadres, dus incl. http://www...etc tussen de haakjes zetten.
Dus zo;
14 feb 2013 12:52
14 feb 2013 13:12
14 feb 2013 22:17
Pieter_996 schreef:@ Marc-Paul, staat er lekker bij zeg, toch wel een heel tandje dikker zo
Godspeed schreef:
Fraai zo'n verlaagde 964 in schiefergrau
14 feb 2013 22:28
15 feb 2013 16:42
15 feb 2013 17:16
15 feb 2013 17:23
15 feb 2013 22:17
15 feb 2013 22:36
16 feb 2013 0:24
16 feb 2013 8:57
16 feb 2013 23:08
16 feb 2013 23:11
16 feb 2013 23:47
17 feb 2013 12:05
18 feb 2013 21:09
18 feb 2013 23:03
18 feb 2013 23:17
Nine-eleven schreef:Bij Johan van der Gugten, RS motorlagers en een versterkte RS motorsteun.![]()
Dit in het kader van mijn project: "993 real overhaul" (viewtopic.php?f=33&t=37209)
19 feb 2013 0:14
porschefabian schreef:Is die steun echt zinvol bij een "straatauto" ?? Of kost ie niet zoveel, dan kan ik em evt ook overwegen..Heb je een onderdeelnummer evt daarvan ?
19 feb 2013 10:45