Dat begrijp ik Maarten, het was ook als antwoord bedoeld op de vraag van Apolo2.
Het is misschien toch zoals bij de Golf vs Giulietta, ik ken weinig mensen die dat geen mooie auto vinden maar uiteindelijk dat vooral de VW dealer zaken...waarom?!
Bedoelde het ook retorisch. Alhoewel er veel mensen zijn die het echt niet begrijpen. Mijn ex schoonvader vond een XM een veel betere deal dan een Audi (2e hands): dat heeft hij geweten
felix bahama 912 schreef:Heb je het verschil in leasetarief gezien tussen een Golf en een Guilietta??
Ja tuurlijk da's bekend, VAG/Pon heeft natuurlijk een stevige poot in de NL leasemarkt. Maar je kunt natuurlijk altijd een minder luxe Alfa boven een aangeklede Golf kiezen. Het beeld is natuurlijk ook breder dan alleen in NL waar voornamelijk de euro (bijtelling) regeert en vanaf de middenklasse amper particuliere kopers zijn te vinden. Waarschijnlijk dat de Giulietta in NL vooral concurrentie heeft van de 1-serie en A3, en dan speelt status misschien weer een rol...wie weet.
Apolo2 schreef:Het beeld is natuurlijk ook breder dan alleen in NL waar voornamelijk de euro (bijtelling) regeert en vanaf de middenklasse amper particuliere kopers zijn te vinden.
Klopt, kocht gisteren een verse touring met een wat grotere krachtbron Bij het afwikkelen melde hij al dat er nauwelijks vraag naar dit type was Gebruikt stond er ook weinig tot niets te koop, allemaal 318 en 320
molen934 schreef:Klopt, kocht gisteren een verse touring met een wat grotere krachtbron Bij het afwikkelen melde hij al dat er nauwelijks vraag naar dit type was
Aangezien de uitstoot in alle markten een factor van belang is en/of wordt is het natuurlijk niet vreemd dat BMW 3 pitters begint te bouwen en de 6 pitters voor de top motorisering bewaart, jammer is het wel. Ik hoor ook graag een 6 in lijn bij de buren snorren als het even kan
Bij mijn laatste 325 zit een 3.0 in is enorm zuinig met brandstof en een koppel dat wil je niet weten Durf nog geen eens te melden op de lange afstand, zooooo zuinig maarja in de stad heeft ie ff meer nodig
felix bahama 912 schreef:Heb je het verschil in leasetarief gezien tussen een Golf en een Guilietta??
Leasetarief Giuletta zou ik eerder vergelijken met de A3, maar goed als Alfa 159 rijder ben ik niet helemaal objectief
Fijne auto, jammer dat er nog geen opvolger is en ik binnen enkele maanden mag gaan uitkijken voor een nieuwe. Zal allicht V60 5-pitter met veel opties of 3-touring met wat minder opties worden dus
Ligt aan het bouwjaar......320 is tegenwoordig ook al een 4 pitter.....BMW gaat helemaal terug naar af. Voorwielaandrijving, driepitters, waar moet dat heen? BMW-rijders houden zich tegenwoordig ook al aan de snelheid enzo. Dat worden de nieuwe Citroen-rijders.....
Waar zijn die tijden gebleven, dat ze met groot licht aan op je bumper kwamen hangen, linker richtingaanwijzer aan, links en rechts inhalen......dat waren nog eens tijden!
steef schreef:Waar zijn die tijden gebleven, dat ze met groot licht aan op je bumper kwamen hangen, linker richtingaanwijzer aan, links en rechts inhalen......dat waren nog eens tijden!
steef schreef:Waar zijn die tijden gebleven, dat ze met groot licht aan op je bumper kwamen hangen, linker richtingaanwijzer aan, links en rechts inhalen......dat waren nog eens tijden!
Hoezo ? There's no substitute for cubic inches (en combi met turbo maakt het nog leuker!) Met die 2 P's voor de deur ben je toch al een aso, kan die Beemer nog wel bij
Toe maar van het wisselgeld op de GT3 nog een 335i gekocht Lijkt me toch een van de lekkerste motoren van dit moment om dagelijks te rijden. Ik denk dat de 335i de 993 wel aan kan of speelt het gewicht hem toch parten?