30 jun 2005 10:22
Marcos schreef:En dan nu het 1e praktische vraagje.
Ik heb een klasse 3 alarm dat constant aan blijft staan. Maar ik heb geen electriciteit in mijn garage, zodat ik geen druppellader kan gebruiken om de accu op te laden. Na 3 weken is de accu dan blijkbaar leeg en zal de noodaccu zorgen dat het alarm gaat loeien.
Hoe gaan jullie hier mee om, of hebben jullie allemaal wel stroom in de garage?
Verder zal ik het instructieboekje eerst maar eens gaan lezen voordat ik vragen stel over knopjes enzo.
30 jun 2005 15:55
30 jun 2005 21:25
ErikE schreef:En.... let maar niet op EriC4C... die is gewoon een beetje jaloers dat er (weer) een mooie 964 cabrio bij "de club" komt....![]()
EriC4C schreef:GEFELICITEERD en VEEL PLEZIER!!!
Wat een mooie 911 cabrio m.u.v. de velgen![]()
![]()
30 jun 2005 23:58
06 jul 2005 0:07
06 jul 2005 0:10
06 jul 2005 17:46
06 jul 2005 19:06
Marcos schreef:Het was vanavond lekker weer dus ik moest echt even een blokje om.
06 jul 2005 19:13
06 jul 2005 19:56
06 jul 2005 22:04
Bij een caravan- of botenzaak een goede (zware) dikkeplaten-accu (een zogenaamde 'huishoudaccu') kopen. Die accu's zijn erop gericht op gedurende hele lange tijd 12(komma nogwat) volt te geven. Ze kunnen geen piekspanningen aan. Starten met zo'n accu is dus niet mogelijk, maar ze leveren wel bijna 4x zo lang de standaardspanning van 12v.
Zo'n accu gewoon in je garage zetten en koppelen met de accu van de auto (plus op plus, min op min --- uiteraard...) en je kunt je auto ruim 2 maanden laten staan en dan start ie nog!
(Ik doe dat met m'n camper en dat werkt perfect)
06 jul 2005 22:12
06 jul 2005 22:18
06 jul 2005 22:26
07 jul 2005 10:14
ErikE schreef:Was lekker weer zeg-tie.... Koud man!