Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: Porsche gezocht voor eindejaar bal voor mijn dochter

14 maart 2013 22:03

raelle schreef:
Delnoy schreef:Ik meende dat Bert Brouns (Raelle) naast de 997 ook een Panamera heeft. .

Jammer, maar Raelle is vanaf 4 mei in het buitenland,
kan me ook niet echt voorstellen dat dit de enige PP is...
:?:

Stond vanmorgen op weg naar ons hoofdkantoor in Den Haag bij het stoplicht naast een splinternieuwe Panamera.
De bestuurder was volgens mij 22 jaar oud en met goud behangen. Relikwieën aan de binnenspiegel.
De geluidsinstallatie stond op MAX en ik hoorde allerlei ondefinieerbare Noord Afrikaanse klanken . Of was het misschien muziek ? :bang:
Bij het wegrijden liet hij een pond rubber achter op het wegdek :puker:
Als ik een dochter zou hebben zou ik deze " heer " niet vragen om haar naar het Gala te rijden. :roll:

Waar gaat het naartoe met ons Merk en onze Maatschappij ? :scratch:

Is misschien wel een medeforummer :wink:

Gruss rene

14 maart 2013 22:54

Lambiek schreef:
raelle schreef:
Delnoy schreef:Ik meende dat Bert Brouns (Raelle) naast de 997 ook een Panamera heeft. .

Jammer, maar Raelle is vanaf 4 mei in het buitenland,
kan me ook niet echt voorstellen dat dit de enige PP is...
:?:

Stond vanmorgen op weg naar ons hoofdkantoor in Den Haag bij het stoplicht naast een splinternieuwe Panamera.
De bestuurder was volgens mij 22 jaar oud en met goud behangen. Relikwieën aan de binnenspiegel.
De geluidsinstallatie stond op MAX en ik hoorde allerlei ondefinieerbare Noord Afrikaanse klanken . Of was het misschien muziek ? :bang:
Bij het wegrijden liet hij een pond rubber achter op het wegdek :puker:
Als ik een dochter zou hebben zou ik deze " heer " niet vragen om haar naar het Gala te rijden. :roll:

Waar gaat het naartoe met ons Merk en onze Maatschappij ? :scratch:

Is misschien wel een medeforummer :wink:

Gruss rene

Toevallig met gouden velgen???? Dan heb ik die auto ook wel eens zien rijden....

14 maart 2013 23:27

YEP
Gouden velgen horen bij verkopen en vervoeren van waspoeder :roll: Gouden handel :salut: :scratch: :flush:

14 maart 2013 23:44

Leuk al jullie reacties!!

Sigrid en Dimitri bedankt voor jullie inzet
Ik ben met een nieuwe panamera bezig hier in Veenendaal. Als deze niet door gaat dan kom ik bij jullie terug!

Nogmaals bedankt!!

15 maart 2013 1:26

Als het niet lukt met die PP en de dames willen liever samen in 1 auto gaan dan is mijn Jaguar misschien een optie. Passen zelfs makkelijk met z'n drieen op de achterbank.
Plaatjes staan in mijn album. Ik weet het, het is geen Porsche en dus tweede keus :mrgreen: , maar misschien een alternatief.

15 maart 2013 18:43

Heel leuk jullie reacties! :thumleft:

Ik heb hier in Veneendaal een Panamera kunnen regelen dus het is al voor elkaar. :ba:
Haakt deze af dan meld ik mij weer bij jullie.

Bedankt allemaal!!

15 maart 2013 19:49

De geluidsinstallatie stond op MAX en ik hoorde allerlei ondefinieerbare Noord Afrikaanse klanken . Of was het misschien muziek ?
Bij het wegrijden liet hij een pond rubber achter op het wegdek
Als ik een dochter zou hebben zou ik deze " heer " niet vragen om haar naar het Gala te rijden.

Waar gaat het naartoe met ons Merk en onze Maatschappij ?

Is misschien wel een medeforummer

Gruss rene

Lijkt mij een kandidaat voor die politieactie tegenwoordig om jongelui in te dure auto's wat nader aan de tand te voelen :mrgreen:
Plaats een reactie