Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
21 maart 2013 21:17
Marc' Oh Oh... schreef:Misschien topic alleen toegankelijk maken voor leden van PF?
incidenten als zodanig beschouwen. is 80x goed gegaan. zal best nog 80x goed gaan. gewoon zo laten.
nogmaals, ik kan de ludieke actie best waarderen. vind hem ook leuk gevonden.
no way dat ik mee ga doen met een hunt op dat andere forum. dus als dat was gebeurd had ik een nieuwe buis geregeld en ruudje een nieuwe trofee. en waren we met nr 81 gewoon hier weer verder gegaan.
"niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen..."
21 maart 2013 23:59
Ik loop morgenavond wel even naar Diepenheim,mijn gevoel zegt dat de trofee er weer ligt........
22 maart 2013 0:03
Geen ervaring met uitzetten van een nieuwe, maar wanneer je hulp nodig hebt.....
22 maart 2013 3:12
Onze mede Porsche liefhebbers van het PV forum hebben contact met mij gezocht en ik heb er het volste vertrouwen in dat Hunt nummer 80 op een sportieve manier wordt afgerond.
De prachtige wisseltrofee zou dus ook bij Hunt 81 weer beschikbaar moeten zijn.
Wordt dit item dan toch een van de langst durende Hunts ?
22 maart 2013 3:30
Bedje tijd
22 maart 2013 3:36
Trusten
22 maart 2013 4:57
Nachtbrakers .....
22 maart 2013 7:43
Mooi dat de afloop toch nog zorgt voor straks een nieuwe hunt.
23 maart 2013 19:21
Noem mij maar een zeikerd, maar de verstopplaats zo achterlaten vind ik not done
Gooi dan ff dat gat weer dicht

p.s. dit geldt natuurlijk voor de opgraver
Laatst bijgewerkt door
racebeus op 23 maart 2013 19:23, in totaal 1 keer bewerkt.
23 maart 2013 19:23
.. evt. met een potje pindakaas er in

racebeus schreef:Noem mij maar een zeikerd, maar de verstopplaats zo achterlaten vind ik not done ..
+1
Daar is de opgraver goed in ....
Not Done Actions
23 maart 2013 20:25
Persoonlijk vind ik het heel sportief dat Sabar besloten heeft de trofee weer netjes terug te gaan brengen. Daar ligt bij mij de focus op, wellicht een goed idee om een punt te zetten achter de negatieve reacties omtrent de 80e Hunt. Het is tenslotte een spel.
23 maart 2013 20:28
Jammer van dat open gat zonder pindapot ( wist ik trouwens ook niet tot de afgelopen Hunt)
Maar goed ZAND EROVER
23 maart 2013 20:44
Was niet mijn bedoeling om af te geven op de verrassende afloop van hunt 80
Wel om aan te geven dat "we" in het "openbare" graven/hangen/klemmen etc.
Om verder geen "last" te krijgen van gevolgschade lijkt het mij handig om bij het uitzetten EN ophalen van de PFThunt geen "sporen" achter te laten.
Dus zoveel mogelijk de originele staat proberen te behouden/herstellen
En idd.....zand erover

< Einde zeikmodus >
26 maart 2013 22:44
Hallo beste Hunters. Hunt 80 kan als afgesloten worden beschouwd.
De trofee was opgegraven en staat weer klaar voor
Hunt 81. Die zal dus door ons worden uitgezet. Houd het forum in de gaten! Groet Sunnyfunny (en totmbo).