Re: Goedemorgen, welkom in Spreukjescafé De Negen Elfjes: de
20 maart 2013 9:24
Hopen dat de kies nog goed is en er gauw een nieuwe kroon op kan. Tandarts zal er wel een noodvoorziening opzetten. Helaas heb ik ervaring Hans. Kan je hem niet even plakken met tandpasta en er tijdelijk opzetten? Tip van mijn tandarts.
20 maart 2013 17:54
Middag/avond maukers,
He lekker de kroon zit er weer op Gaatje in de wortel, pennetje erin, gaatje in kroon en een beetje smek en plakken die handel Zat wel 45 min. op de stoel en was erg blij dat het voorbij was Met een zere mond maar wel met de 911 (993) heerlijk naar huis gereden Zo maar aan de spruitjes en de kipschnitzels
20 maart 2013 18:51
Dan heb jij het zwaarder gehad dan ik Hans. Zodirect ouderavond op school en daarna een Wijn & Kaasproeverij Een mooie afsluiting van de dag en het is op 5 minuten fietsen van mijn huis vandaan dus uitspugen is er zeker niet bij
20 maart 2013 18:52
Nou, dat is lekker snel gegaan Hans. Beetje beurs zal het wel even blijven, maar je kan weer glimlachen met kroon
Ik ben maar even bij de slager geweest voor een heerlijke hap die weinig bereiding vraagt....ach ja, dat betaal ik van het geld dat ik terug krijg van de belasting. Zal m'n aangifteformulier eens even in gaan vullen het weekend.
20 maart 2013 19:32
Ewout schreef:Dan heb jij het zwaarder gehad dan ik Hans. Zodirect ouderavond op school en daarna een Wijn & Kaasproeverij Een mooie afsluiting van de dag en het is op 5 minuten fietsen van mijn huis vandaan dus uitspugen is er zeker niet bij
The question every wine taster has to face some time: should I spit or swallow? om een ander dilemma maar eens te parafraseren
21 maart 2013 0:22
Internet........toch maar eens de stekker er uit trekken......... Oh nee, draadloos. Het hele systeem platleggen zullen ze hier thuis niet echt waarderen.
21 maart 2013 9:28
Morge maukers,
Nou dat ziet er goed uit Dankjewel Sigrid, mijn dag is weer goed Tand is nog gevoelig maar hoop dat dit snel over gaat. Prachtig zonnetje, geniet er van
22 maart 2013 16:19
Delnoy schreef:Klote van Dimi zeg.
Da's (ook) mijn vermoeden ... wat nog niet wil zeggen dat hij er ook daadwerkelijk bij betrokken is - en dat het zijn 964 is .... ookal heeft het er wel veel van weg
23 maart 2013 11:02
Wat een verschillen in het weer, weer (rare zin) Hier waait het stevig maar het is droog. Hopelijk blijft dat zo want we gaan straks lekker door het heuvelland scheuren.