Uiteindelijk na een kleine omweg om mijn zoontje weer bij opa en oma in Veenendaal op te halen waren wij rond 22:00 uur thuis.
Samen (met Spijkerman en partner) de gehele route kunnen rijden

.....nou ja rijden.
Sommige stukken niet harder dan 40 km kunnen rijden. Gisteren met de Pre rit (nog bedank Rob, Apolo en Johan voor een top dag) al een stukje vergelijkbare route gereden dus meteen een mooi tempo kunnen Halen. Toen sneeuwde het echter duidelijk minder.
In de middag werd het even echt spannend; Tegen de heuvels op met 5 cm verse sneeuw op zomerbanden en 4wd was nog net te doen maar uiteindelijk bij Prum konden mijn zomerbandjes het echt niet meer aan maar met wat sterke en minder sterke vereende krachten (4 man de auto die ondertussen geheel dwars op de weg stond weer recht kunnen krijgen en 15 meter geduwd) toch het heuveltje op kunnen komen. Mijn vrouw heeft daarna nauwelijks van het routebook omhoog durven kijken; sneeuw en dan glibberen en glijden langs werkelijk fantastische vergezichten en stuurmanswegen om vervolgens volledig schone wegen te treffen en echt op snelheid de ene haarspeld bocht aan de andere te kunnen rijgen.
Uiteindelijk om 17:15 bij het eindpunt uit kunnen blazen en terugkijken op een enerverende 7 uren sturen, rijden (soms glijden) en heerlijk toeren en soms echt racen met fantastisch gezelschap (Spijkerman,

we zetten de foto's nog op de mail).
Voor iedereen die de route nu niet heeft kunnen volbrengen.....als het weer het toelaat gewoon nog een keertje rijden want het is echt een fantastische tocht.
Het is nu even te laat maar de foto's volgen.
Manuel bedankt.