08 jun 2013 22:11
09 jun 2013 12:46
09 jun 2013 14:09
09 jun 2013 14:23
09 jun 2013 17:22
09 jun 2013 17:55
THE MUD schreef:Verschillen 997 Carrera vs Carrera S
- 3.6/3.8 (scheelt 40pk en 30nm)
- S heeft andere uitlaateindsierstukjes
- S heeft standaard fabrieks af 19" "Lobster Claw" velgen (zitten natuurlijk onder deze zilveren ook)
- Bij de 997 is de "S" geen widebody meer wat ik altijd een van de charmes van een S vond (C4/C4S zijn overigens wel widebody)
- Vergeet ik iets???
09 jun 2013 18:07
09 jun 2013 18:17
09 jun 2013 18:18
09 jun 2013 18:28
09 jun 2013 19:00
P_911_993 schreef:ha dus toch voor een echte 993 gaan?
09 jun 2013 21:01
09 jun 2013 21:15
2000 gtv schreef:Na ca 2 maanden ervaring vind ik de 355 paardjes toch een beetje tegenvallen(mag ik dit zeggen? Ja dit mag ik zeggen)Heb het gevoel dat mijn 993 sneller was en strakker stuurde.
Is natuurlijk niet zo maar zo voelt het wel.
10 jun 2013 14:20
10 jun 2013 15:44
10 jun 2013 20:14
10 jun 2013 20:32
10 jun 2013 21:45
10 jun 2013 22:18
10 jun 2013 22:57
10 jun 2013 23:01
10 jun 2013 23:16
THE MUD schreef:...en als hij tegen mij zegt "dealerkwaliteit en afkomstig bij PON uit de showroom + gehele onderhoudshistorie aanwezig en dealer onderhouden + die zilveren dealer + specialist" dan weet ik genoeg.
10 jun 2013 23:20
P_911_993 schreef:toch niet echt een echte Porsche? wie overtuigd me dat ik ongelijk heb (en het is niet omdat het een badge heeft dat het een P is hoor)
10 jun 2013 23:38
horn schreef:P_911_993 schreef:toch niet echt een echte Porsche? wie overtuigd me dat ik ongelijk heb (en het is niet omdat het een badge heeft dat het een P is hoor)
daar gaat niemand de moeite voor nemen om je te overtuigen. is nl BS. 996 4S is een waanzinnige 911. Rij er maar eens een uurtje achter