Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: NEW actief forum lid

01 jun 2013 7:14

Delivery at Porsche WINTERTHUR

Afbeelding

En de eerste wasbeurt......

Afbeelding

19 jun 2013 23:08

Afbeelding

Op verzoek een zwitsers achtergrond!

20 jun 2013 7:24

Gefeliciteerd!! Erg mooie auto. Zodra ik de kinderen op een vespat'je heb ga ik ook wat lager zitten. Veel plezier ermee!

20 jun 2013 20:20

Bedankt en omdat we er geen genoeg van kunnen krijgen nog een beetje SunShine

Afbeelding/img]

20 jun 2013 20:26

Mooie bak, mooie kleur 8)

22 jun 2013 7:48

Mooie lijnen....

Afbeelding

22 jun 2013 8:35

Flyingdutch schreef:Afbeelding

Op verzoek een zwitsers achtergrond!

Mooie plaatjes. Gefeliciteerd hoor! :thumleft:

23 jun 2013 1:06

Zeer fraaie plaat! :shock:

23 jun 2013 7:07

Vrouwlief schiet de mooie plaatjes en denkt erover om fotoshoot sessies te maken met auto eigenaars. Ze is fotograaf en maakt normaliter portretten. Het lijkt haar leuk om meer buiten te gaan werken en moeilijker objecten te fotograferen. Zou daar interesse voor zijn?

23 jun 2013 10:49

Fraaie auto en fraaie foto's. Geniet ervan!

23 jun 2013 10:54

Als ik nog eens in de buurt ben mag ze zeker een fotoshoot doen, ze heeft er kijk op!

23 jun 2013 17:23

IMS risico was voor mij reden om geen 997 te kopen maar een 993. Ken m'n eigen geluk met auto's...Heb toch 3 997S'en proefgereden, en uiteindelijk niet in Leusden kunnen slagen. Ben nu happy met m'n 4S.
Anyhow. Veel plezier met een dijk van een auto.

24 jun 2013 6:37

Voor het eerst een lange rit gemaakt met de auto...ooh man, wat fantastisch. De grens overgestoken bij Oostenrijk en via Arlberg, Insbruck en Brennerpas naar Italie gereden. Vervolgen via Pustertal in Tirol naar Lienz in Oostenrijk naar ons eind bestemming gereden. Wat een genot! (600Km) Gisteren even Triglav gebergte in Slovenie bezocht om uiteindelijk weer in Italie te belanden waar vrouwlief noch een paar schoentjes wou scoren!

Afbeelding/img]

@Ghostrider

24 jun 2013 7:15

[quote]MS risico was voor mij reden om geen 997 te kopen maar een 993. Ken m'n eigen geluk met auto's...Heb toch 3 997S'en proefgereden, en uiteindelijk niet in Leusden kunnen slagen. Ben nu happy met m'n 4S.
Anyhow. Veel plezier met een dijk van een auto./quote]

Begrijp je beslissing heel goed en moet zeggen dat ik lang geaarzeld heb om een 997 te kopen vanwege alle verhalen rondom IMS. Echter ben ik me ook ervan bewust dat alle verhalen op het internet marginaal kunnen zijn t.o.v. tevreden klanten. Porsche met een geweldige reputatie laat natuurlijk zo'n technische mankement niet hun markt aandeel verpesten want dat is hun brood. Ik ga er vanuit dat in die gevallen dat er een schade was en de auto dealer onderhouden is geweest dat er een coulance regeling is getroffen. Er zijn natuurlijk altijd gevallen die net buiten de pot pissen maar dat zijn dan weer net die marginale klanten zoals hierboven beschreven. Met een garantie op zak en met een 2008 model heb ik die onzekerheid van een schade weer geminimaliseerd en rij met een gerust hart rond.

Voor mijn professie heb ik jaren lang in garantie zaken gewerkt rondom motoren en ga er vanuit dat elke fabrikant zijn product goed vertegenwoordigt om zijn markt aandeel te beschermen. Speciaal Porsche die in een hogere league speelt en natuurlijk meer eisende klanten heeft.

Vindt de 993 trouwens ook een gave bak. Eigenlijk moet je meerdere Porsches kunnen bezitten :D

29 jun 2013 6:14

[url][URL=http://s575.photobucket.com/user/michaellok/media/image.jpg.html]Afbeelding[/url][/url]

De laatste dagen toch een kleine 2500 km gereden en zag de oliepeil langzaam zaken dus heb ik twee maal toe een halve liter Mobil 0w40 toegevoegd. Was eigenlijk een beetje bezorgd dat er na 4000 km al een liter olie bij moet. Nu weer 1500 km verder kan ik zeggen dat het oliepeil stabiel blijft. Hopelijk dat het zo blijft.

Trouwens de olieprijzen prijs een van een litertje 0w40 verschilt enorm. Langs de pomp in Oostenrijk 33 euro, in italie bij de auto outlet Beps betaalde ik 19 euro. Heb via http://www.olietrkoop.nl maar even 5 ltr besteld ala 12,50.

29 jun 2013 6:56

Sjieke kleur en veel plezier ermee.....

Tja, langs de snelwelweg moet je zulke dingen nooit kopen.....en olieverbruik voor moderne moderne motoren vind ik niet normaal. Maar van de andere kant je hoeft ook niet ongerust te zijn, staan om bekend om te walmen oa bij de start en ietsje olieverbruik.

Met de vakanties prop ik de auto altijd vol met eten/drinken etc....hoef dus eigenlijk niets te kopen langs de autobahn...tevens voor benzine ga ik van de autobahn af en in een dorp waar ik toch moet overnachten.

Maar je woont in CH dus prijzen liegen daar toch ook niet om :?:

29 jun 2013 10:28

Dial_888 schreef:Met de vakanties prop ik de auto altijd vol met eten/drinken etc....

Ollander :lol: Ook twee doosjes wijn mee naar vakantie in Frankrijk.... :twisted:

29 jun 2013 10:34

Moet ergens op bezuinigen om een porsche te rijden.?... :mrgreen:

Daarom heb ik hem afgelopen dinsdag laten staan....Hema kortingskaart met de trein naar Amsterdam....retourtje toch 17.50 ipv 42.50..., :cheers:

29 jun 2013 10:36

Haha ik dacht net hetzelfde, echte Hollander! :mrgreen:

29 jun 2013 17:31

Ben ik...niks mis mee toch..... :cheers:

@Dial 888

29 jun 2013 20:41

[quote][Maar je woont in CH dus prijzen liegen daar toch ook niet om quote]

Yeb, de benzine prijzen zijn hoog. 1 ltr super is 1,90 Sfr. Echter heb ik via mijn werkgever Reka checks gekocht. Dat is een lokale valuta die je kan kopen met 20% korting en kan inwisselen bij verschillende benzine stations. Onder de streep koop ik benzine goedkoper dan in NL of in Duitsland. Voor mijn diesel auto's ben ik vaak goedkoper uit in Duitsland en dat ligt maar 5 km van ons huis. Dus volop voordeel :D

29 jun 2013 20:58

Als ik dan toch met de Porsche aan het rond rijden bent probeer ik combinaties te maken met een voordeeltje om mijn hobby intern te verkopen. Deze week reden we nog in Italie en mijn vrouw wou nog wat leuke schoentjes kopen...natuurlijk VEEEL goedkoper dan in CH..gewoon doen!. Vervolgens naar San Daniele geweest waar 38 prosciutto fabrieken zijn en een mooi varkenbeen gekocht tegen een goede prijs en natuurlijk gelijk wat flessen wijn gescoord bij de cantina. Vrouw lief blij met de voordeeltjes en ik chauffeur wel :D

29 jun 2013 23:28

Ja, rot he, zo'n boodschappenautootje 8)

30 jun 2013 7:22

[url][/[URL=http://s575.photobucket.com/user/michaellok/media/image-1.jpg.html]Afbeelding[/url]url]

Als ik te veel kiekjes post moeten jullie het maar zeggen??? Ben natuurlijk in mijn Witte broods weken en heel gelukkig :mrgreen:

14 jul 2013 7:35

KIEKEBOE!!!

Afbeelding
Plaats een reactie