[quote]MS risico was voor mij reden om geen 997 te kopen maar een 993. Ken m'n eigen geluk met auto's...Heb toch 3 997S'en proefgereden, en uiteindelijk niet in Leusden kunnen slagen. Ben nu happy met m'n 4S.
Anyhow. Veel plezier met een dijk van een auto./quote]
Begrijp je beslissing heel goed en moet zeggen dat ik lang geaarzeld heb om een 997 te kopen vanwege alle verhalen rondom IMS. Echter ben ik me ook ervan bewust dat alle verhalen op het internet marginaal kunnen zijn t.o.v. tevreden klanten. Porsche met een geweldige reputatie laat natuurlijk zo'n technische mankement niet hun markt aandeel verpesten want dat is hun brood. Ik ga er vanuit dat in die gevallen dat er een schade was en de auto dealer onderhouden is geweest dat er een coulance regeling is getroffen. Er zijn natuurlijk altijd gevallen die net buiten de pot pissen maar dat zijn dan weer net die marginale klanten zoals hierboven beschreven. Met een garantie op zak en met een 2008 model heb ik die onzekerheid van een schade weer geminimaliseerd en rij met een gerust hart rond.
Voor mijn professie heb ik jaren lang in garantie zaken gewerkt rondom motoren en ga er vanuit dat elke fabrikant zijn product goed vertegenwoordigt om zijn markt aandeel te beschermen. Speciaal Porsche die in een hogere league speelt en natuurlijk meer eisende klanten heeft.
Vindt de 993 trouwens ook een gave bak. Eigenlijk moet je meerdere Porsches kunnen bezitten