09 jul 2005 22:06
EriC4C schreef:Als ik wilde glijden had ik wel een slee gekocht.![]()
10 jul 2005 12:00
10 jul 2005 13:01
10 jul 2005 17:39
10 jul 2005 19:14
11 jul 2005 10:57
11 jul 2005 14:57
Paul van Engelen schreef:Mogelijk dat de oudere types, en speciaal die met Turbo, daar meer gevoelig voor zijn, maar deze generatie - zonder electronische grapjes aan boord die ingrijpen - breekt echt heel rustig uit, met alle tijd voor een niet al te onbenullige bestuurder om te corrigeren. INDERDAAD: mij lukte het dus ook gemakkelijk, wanneer ik slechts kort fase B. op de P. liet inwerken
![]()
Kortom, ik ben blij dat ik dit model heb.....met dit onderstel, en zal voortaan best nog eens een stuk sneller door droge bochten gaan, maar ook door natte
11 jul 2005 18:21
EriC4C schreef:BTW Paul, de opmerkingen van Walter Röhrl in de meest recente Autovisie "Eerste rij-indruk Porsche Carrera 4" gelezen![]()
11 jul 2005 23:05
12 jul 2005 9:50
Anne 2.7 schreef:En de meester doet dat driften zo:
12 jul 2005 20:59
EriC4C schreef:... de opmerkingen van Walter Röhrl in de meest recente Autovisie "Eerste rij-indruk Porsche Carrera 4" gelezen![]()
12 jul 2005 21:14
EriC4C schreef:Geen foto van zijn houding achter het stuur tijdens het driften![]()
![]()
13 jul 2005 9:27
Paul van Engelen schreef:In dit verband moet wel ff vermeld worden dat Walter geen objectief oordeel geeft omdat hij het reclame/uithangbord van Porsche is
13 jul 2005 9:30
John4S schreef:Ik zal de alinea is overtikken.
13 jul 2005 15:30
Paul van Engelen schreef:EriC4C schreef:Geen foto van zijn houding achter het stuur tijdens het driften![]()
![]()
Kan verzekeren dat Erwin's houding uiterst relaxed was .....
13 jul 2005 15:33
Paul van Engelen schreef:EriC4C schreef:... de opmerkingen van Walter Röhrl in de meest recente Autovisie "Eerste rij-indruk Porsche Carrera 4" gelezen![]()
Nee, nog niet; ga het wel doen.
Maar weet al dat het positief is, zoals ook zelf gelezen in mot.
14 jul 2005 8:08
EriC4C schreef:Uiteraard positief, maar je zult wel begrijpen wat ik bedoel als je de alinea hebt gelezen die John ook over wil typen.
![]()
Autovisie 14 schreef:
..................Sedertdien hebben Porsche-puristen altijd een beetje moeite gehad met een Carrera 4.
Het zou een te lieve, te makkelijk rijdbare auto zijn. Een opvatting die Walter Rohrl-nadere introductie overbodig, dunkt me- doet lachen.
Rohrl zegt:
"Diegene die dat zeggen, doen het in hun broek als ze geheel per ongeluk een beetje overstuurd de hoek om gaan. Ze weten niet waarover ze praten. Met een vierwielaangedreven auto ben je in alle omstandigheden simpelweg sneller dan met een achterwielaandrijver. Vierwielaandrijving is dus gewoon beter. En vierwielaandrijvers zijn helemaal niet makkelijker, maar juist veel moeillijker te rijden. Als jer tenminste echt op de limiet zit. Ga je over de limiet, dan heb je een veel groter probleem dan wanneer datzelfde met een achterwielaandrijver gebeurt."
andere vraag aan Rohrl:
"Welke carrera 4 zou jij nemen Walter? Een S of een gewone?
Rohrl antwoord:
"Een gewone die is snel zat. En investeer in de Porsche Ceramic Composite Brakes".
14 jul 2005 8:28
Rohrl schreef:En investeer in de Porsche Ceramic Composite Brakes".
20 jul 2005 23:43
21 jul 2005 17:42
Ivo964C2 schreef:Deze kerel heeft het vaker gedaan.....
22 jul 2005 16:30
Autovisie 14 / W.R. schreef:"Diegene die dat zeggen, doen het in hun broek als ze geheel per ongeluk een beetje overstuurd de hoek om gaan."
22 jul 2005 16:51
Ivo964C2 schreef:Deze kerel heeft het vaker gedaan.....
22 jul 2005 18:07
Zie niet zo snel wat voor auto het is.Maar dat ding heeft een behoorlijke sliphoek zeg!EriC4C schreef:Ivo964C2 schreef:Deze kerel heeft het vaker gedaan.....
..... What a bad driver, he's all over the place
![]()
.....
24 jul 2005 15:50