16 aug 2013 23:03
Aline42 schreef:Bewust gekozen voor een C2 met Tip.
16 aug 2013 23:49
molen934 schreef:Aline42 schreef:Bewust gekozen voor een C2 met Tip.
Bewust gekozen voor zonder tip
17 aug 2013 9:13
Erwin C2 schreef:molen934 schreef:Aline42 schreef:Bewust gekozen voor een C2 met Tip.
Bewust gekozen voor zonder tip
Onbewust gekozen voor een C2 met Tip![]()
tip
17 aug 2013 10:23
Aline42 schreef:Erwin C2 schreef:molen934 schreef:Aline42 schreef:Bewust gekozen voor een C2 met Tip.
Bewust gekozen voor zonder tip
Onbewust gekozen voor een C2 met Tip![]()
tip
FANTASTICH !!!![]()
![]()
![]()
BasM doe er je voordeel mee![]()
![]()
17 aug 2013 12:59
frankv schreef:...
Net als dat contactslot links en recht vooruit in het dashboard, ook zo'n ^(*&^^&# uitvinding. ...
17 aug 2013 13:45
17 aug 2013 14:48
Patrick schreef:Volgens mij was het om bij een Le Mans start met links te starten en tegelijkertijd met rechts de auto in zijn eerste versnelling te zetten.
17 aug 2013 20:46
17 aug 2013 20:49
frankv schreef:Echt? Is het bij de 997 nog steeds zo? Probeer maar eens een rallyrijder te vinden die het fijn vindt om + naar voren en - naar achteren te schakelen met zijn sequentiele versnellingsbak... Nee, dit is echt iets waar Porsche gewoon verkeerd zat / zit.
17 aug 2013 20:54
frankv schreef:Echt? Is het bij de 997 nog steeds zo? Probeer maar eens een rallyrijder te vinden die het fijn vindt om + naar voren en - naar achteren te schakelen met zijn sequentiele versnellingsbak... Nee, dit is echt iets waar Porsche gewoon verkeerd zat / zit.
Net als dat contactslot links en recht vooruit in het dashboard, ook zo'n ^(*&^^&# uitvinding. Maak er dan in elk geval een lichtje omheen zodat ik het &*%*$% ding in mijn 964 kan vinden in het donker en de sleutel er met mijn motorisch minder ontwikkelde linkerhand die toch al de deur dicht moet trekken er fatsoenlijk in krijg!
Maar daar ging deze thread niet over
18 aug 2013 0:54
Erwin C2 schreef:Hi Basm,
Qua onderhoud met schakel is in mijn beleving gelijk en ik heb hiervoor ook al 2 x 964 en 1x 996 schakel gehad![]()
Gr. Erwin
18 aug 2013 9:21
frankv schreef:Echt? Is het bij de 997 nog steeds zo? Probeer maar eens een rallyrijder te vinden die het fijn vindt om + naar voren en - naar achteren te schakelen met zijn sequentiele versnellingsbak... Nee, dit is echt iets waar Porsche gewoon verkeerd zat / zit.
Net als dat contactslot links en recht vooruit in het dashboard, ook zo'n ^(*&^^&# uitvinding. Maak er dan in elk geval een lichtje omheen zodat ik het &*%*$% ding in mijn 964 kan vinden in het donker en de sleutel er met mijn motorisch minder ontwikkelde linkerhand die toch al de deur dicht moet trekken er fatsoenlijk in krijg!
Maar daar ging deze thread niet over
18 aug 2013 12:48
de911gek schreef:Oneens: ik ben dan geen rallyrijder, maar vind opschakelen naar voren/van je af en terugschakelen naar achteren/naar je toe prettig en intuitief.
19 aug 2013 14:29
19 aug 2013 15:15
horn schreef:frankv schreef:Echt? Is het bij de 997 nog steeds zo? Probeer maar eens een rallyrijder te vinden die het fijn vindt om + naar voren en - naar achteren te schakelen met zijn sequentiele versnellingsbak... Nee, dit is echt iets waar Porsche gewoon verkeerd zat / zit.
Audi met zijn RS4 en RS6 tiptronic zit dan ook nog steeds fout...![]()
opschakelen naar voren, terugschakelen naar achter...
Misschien moet je ze een brief schrijven...
19 aug 2013 16:04
Godspeed schreef:Klopt, het gaat tegen de bewegingen van het lichaam in (bij acceleratie word je immers naar achteren geduwd terwijl bij deceleratie je lichaam naar voren gaat leunen). Maar goed nieuws, las in de eerste testen van de 991 GT3 dat de PDK-bak daar wel eindelijk de 'juiste' bedieningswijze heeft (indien niet aan het stuur wordt geschakeld)...
19 aug 2013 20:31
19 aug 2013 21:03
Basm schreef:Airco was van het pad (ging aan en weer uit, blies warm en koud)
19 aug 2013 21:11
19 aug 2013 21:15
19 aug 2013 21:18
19 aug 2013 22:52
19 aug 2013 23:37
20 aug 2013 0:18
20 aug 2013 0:54