13 okt 2013 23:28
Joost993 schreef:vind de prijzen niet meer in verhouding staan met wat ze te bieden hebben, laatst nog bij P specialist een 997 turbo voor een iets lagere prijs dan een 993 4S beide met gelijke km stand. Gaat nergens meer over.
14 okt 2013 9:05
frankv schreef:..........maar ik geloof niet dat een 996 aan de hele "ownership experience" van een 964 kan tippen. Met alle nadelen van een 964 is het ook een stuk emotie.
14 okt 2013 9:30
Peter schreef:frankv schreef:..........maar ik geloof niet dat een 996 aan de hele "ownership experience" van een 964 kan tippen. Met alle nadelen van een 964 is het ook een stuk emotie.
Klopt het toch van de roze bril.
14 okt 2013 9:53
erwin996 schreef:Joost993 schreef:vind de prijzen niet meer in verhouding staan met wat ze te bieden hebben, laatst nog bij P specialist een 997 turbo voor een iets lagere prijs dan een 993 4S beide met gelijke km stand. Gaat nergens meer over.
Ander voorbeeld, een 997 GT3 RS kost ongeveer hetzelfde als een 993 4S met dezelfde (lage) km-stand. Bij Porsche Centrum Leusden is een oranje 997 GT3 RS met ongeveer 15.000-20.000km een tijdje geleden verkocht voor 95.000 euro. Een 993 4S met die km-stand kost tegenwoordig hetzelfde (of nog meer).
14 okt 2013 10:06
14 okt 2013 10:38
14 okt 2013 11:09
PeterB schreef:Het is gewoon een feit dat het een oude auto is die ook rijd als een oude auto. Ook toen de 964 nieuw was, waren de concurrenten vaak beter (b.v.Honda NSX, lekker Japanse auto)
14 okt 2013 12:10
14 okt 2013 12:27
PeterB schreef:De 964 ...
Het is gewoon een feit dat het een oude auto is die ook rijd als een oude auto.
14 okt 2013 12:30
14 okt 2013 12:32
14 okt 2013 12:35
14 okt 2013 13:22
jan-1 schreef:Je kunt met minder geld dus een mooie 996 kopen, niet zelden omdat je je een 964 niet kunt permiteren. En.......je gaat dan vanzelf van die 996 houden.....en je kunt geneigd zijn om die "dure" en "oude" 964 eigenlijk helemaal niets te vinden.
14 okt 2013 13:31
erwin996 schreef:erwin996 kocht zijn 996 voor EUR 50K, waarvoor je toen (2010) twee 964's kon kopen. Niettemin met volle overtuiging een mooie 996 gekocht
14 okt 2013 13:55
14 okt 2013 14:01
14 okt 2013 14:16
14 okt 2013 14:23
14 okt 2013 14:33
14 okt 2013 14:44
14 okt 2013 14:55
14 okt 2013 14:58
Tilt! schreef:Oelalaaaa!
Wat lees ik nu?
Mijn favoriete autoconstructeur gaat proberen nieuwe markten aan te boren![]()
Had ik toch beter die Minerva gekocht. Daarvan ben ik zeker dat ze geen nieuwe modellen gaan uitbrengen, dan blijf ik tenminste "speciaal" in mijn wereldje.
Ze gaan zelfs proberen *grasp* auto's te verkopen!!
Het idee alleen al
14 okt 2013 15:00
erwin996 schreef: Stel je voor dat een 991 hetzelfde zou kosten als een 964 (of omgekeerd, d.w.z als een 964 meer dan 100.000 euro zou moeten kosten), hoeveel 964-liefhebbers zouden dan liever een nieuwe 991 kopen? Ik denk heel veel.
erwin996 kocht zijn 996 voor EUR 50K, waarvoor je toen (2010) twee 964's kon kopen. Niettemin met volle overtuiging een mooie 996 gekocht
14 okt 2013 15:03
wolf schreef:Tilt! schreef:Oelalaaaa!
Wat lees ik nu?
Mijn favoriete autoconstructeur gaat proberen nieuwe markten aan te boren![]()
Had ik toch beter die Minerva gekocht. Daarvan ben ik zeker dat ze geen nieuwe modellen gaan uitbrengen, dan blijf ik tenminste "speciaal" in mijn wereldje.
Ze gaan zelfs proberen *grasp* auto's te verkopen!!
Het idee alleen al
audi+, dat is het geworden. minus de betrouwbaarheid
![]()
niks mis mee maar ik had het liever wat kleinschaliger gehouden.