12 nov 2014 13:10
12 nov 2014 13:28
12 nov 2014 13:46
12 nov 2014 14:05
12 nov 2014 14:09
12 nov 2014 14:14
outletvalve schreef:Tja, maar als je met sneeuw en gladheid moet rijden ben je denk ik toch een stuk meer happy ( en veiliger onderweg) met een C4.
Wat betreft die waarde ontwikkeling, ik betwijfel of er zoveel verschil (gaat) zit(ten) tussen en C2 en een C4.
12 nov 2014 14:19
steef schreef:outletvalve schreef:Tja, maar als je met sneeuw en gladheid moet rijden ben je denk ik toch een stuk meer happy ( en veiliger onderweg) met een C4.
Wat betreft die waarde ontwikkeling, ik betwijfel of er zoveel verschil (gaat) zit(ten) tussen en C2 en een C4.
wel met winterbanden, dat dan weer wel :
12 nov 2014 14:24
erwin964c4 schreef:De c2 is leuker voor het circuit gebruik ivm het makkelijker uitbreken van de achterkant
De c4 is gewoon veiliger als alledaagse auto
Ik heb 1keer een c2gehad en wil hem voor niks nog niet terug
Maar ieder wat wils
12 nov 2014 14:27
12 nov 2014 14:30
12 nov 2014 14:36
12 nov 2014 14:50
steef schreef:Cazzo, ik bedoel die donkergroene 964 C4.
12 nov 2014 15:07
12 nov 2014 15:10
12 nov 2014 15:13
Watjeerwin964c4 schreef:Bij een 964 werkt dat c4gebeuren dus wel
Anders had ik geen Porsche meer gereden
12 nov 2014 16:19
2000 gtv schreef:exact ieder z'n meug ... ik wil nl voor geen goud een c4..."koning onderstuur"
12 nov 2014 16:25
12 nov 2014 16:40
12 nov 2014 16:49
Juistumsteef schreef:. En wat nou 'veiligheid'? Ligt dat niet gewoon aan jezelf 2000GTV?
12 nov 2014 16:54
12 nov 2014 17:24
12 nov 2014 18:11
12 nov 2014 18:45
12 nov 2014 18:53
12 nov 2014 19:25