Auteur |
Bericht |
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
 Re: Welke "gadgets" op vroege boxster..leuk dilemma
Ik zou hem wat laten zakken en de wielbasis precies goed zetten. Daar krijgt de wagen zo'n andere uitstraling van. Verder had ik leds achter en ook die mooie Porsche sticker op de spoiler. Een bypass op de uitlaat doet wonderen en klink vind ik veel mooier dan de meesten sportuitlaten, kost ook niet veel en kun je ook zelf maken. Forumers weten hoe die van mij klonk. En ik had een lucht intake Fabspeed systeem op de motor laten bouwen. En dat geluid in combi met de uitlaat was waanzinnig gaaf. Die upgrades komen binnenkort ook weer op mijn 911. 
_________________________________________ Link webalbums: http://picasaweb.google.com/Berboven Mijn oude picasa album heet Berboxster ipv Berboven
|
04 feb 2015 19:54 |
|
 |
A-Line
LEEUWARDEN
|
No doubt: uitlaat
|
04 feb 2015 19:59 |
|
 |
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Geluid dmv bypass of andere uitlaat en de Cayman spiegels vind ik zelf ook heel erg mooi
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
04 feb 2015 21:23 |
|
 |
horn
PF #57
|
een trekhaak en een sleepoog in carrosserie kleur.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 feb 2015 21:44 |
|
 |
ErikP
997 S cabrio in Speedgelb,
Ex Boxster 986Schiedam
|
Met fietsdrager met elektrische fietsen erop zeker 
|
04 feb 2015 21:46 |
|
 |
duc11
iets met geld en gezondheidverre oosten
|
Keus voor uitlaat wordt steeds stelliger gezien jullie enthousiaste reacties Juist ook omdat ik auto sowieso niet voor ellelange ritten gebruik zoals vakantie naar "verre oorden"
Overige zaken moeilijker afweging
Gr John
_________________________________________ speed is lekker, maar dan wel op de weg
|
04 feb 2015 21:52 |
|
 |
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Wielbasis aanpassen? Wordt t wel een mega project.. 
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
04 feb 2015 22:11 |
|
 |
Brulaap
Zelfstandig ondernemerregio Utrecht
|
Een sportuitlaat is niet te versmaden en dat is zeker de optie die op mijn volgende P komt. Zelfs op lange afstanden (+1000km) staat hij "aan". ik zeg: doeeeeeen. Veel  plezier en succes met je keuzes.
_________________________________________ Als je op tijd vertrekt ben je nooit te laat (of je moet nog harder rijden).
|
04 feb 2015 22:31 |
|
 |
caelin
Nu 991.2 GT3
ex 991.1 GTS
ex 981 GT4
ex 997 Turbo S
ex Cayman S
|
uitlaat nog steeds ++ had op mijn cayman een pse...dat was super. nu op de turbo mis ik dat geluid ik ga daar zeker wat aan doen. Op mijn motor had ik ook de standaard uitlaat was net 'n stofzuiger; andere uitlaat erop was net alsof ik 2x zoveel pk had...beleving is waar het om gaat!!!! Los van uitlaat: reden dat ik blauwe remklauwen zei is als je "wat anders" wil of iets wat opvalt dan zou ik niet voor rood gaan omdat iedereen die WEL iets van porsches weet binnen 2 sec ziet dat het er niet bij hoort. Dus dan kan je beter eens wat anders proberen. maar da's mijn mening  ik dacht meteen aan blauw omdat ik dat mooi vond op de m5. van mijn part kies je paars 
_________________________________________ Match je auto altijd aan de juiste muziek!
|
05 feb 2015 1:47 |
|
 |
boxstercup
F360M
|
Klopt, compleet andere auto als ie goed op z'n wielen staat, bij voorkeur een schroefset. En idd een bypass klinkt beter dan welke sportuitlaat dan ook. En de mooiere versie tail lights.. 
|
05 feb 2015 3:40 |
|
 |
Binko
Boxster 987S Tip; Ex-986 2.5Berkel en Rodenrijs
|
Als je al 17 inch velgen hebt, is het dan erg complex om S remmen te monteren (met rode calipers)?
|
05 feb 2015 9:12 |
|
 |
Robin G.
997 Turbo S, zwart
ex:997 4S Cabrio, wit
ex:Boxster 987, zwart
ex:964 C2 Cabrio AmethystRotterdam
|
Ik zou de uitlaat laten vervangen. Tip: Mijn Boxster heb ik laten voorzien van een Cargraphic uitlaat bij vd Gugten. Ziet er mooi uit, mooie dikke dubbel pijp, gewooncentraal. En het geluid is geweldig! Aanrader!
_________________________________________ www.wkautomotive.com
|
08 feb 2015 19:23 |
|
 |
duc11
|
_________________________________________ speed is lekker, maar dan wel op de weg
|
08 feb 2015 19:46 |
|
 |
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Cupholders !!!
Ha ha ha, nee hoor, de al eerder gememoreerde Cargraphic uitlaatsysteem (bij johan van der Gugten). Een vriend van mij heeft zo 'n systeem onder zijn Boxster (en nog wat geneuzel) en dat is de meest fantastisch klinkende Boxster ooit !!!
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
09 feb 2015 18:55 |
|
 |
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
- Sportonderstel - Sportuitlaat - Lichtere sportvelgen (zoals bijv. OZ Ultraleggera of Alleggerita HLT)  Auto ziet er dan niet alleen beter uit maar maakt een groot verschil in snelheid van A naar B, weggedrag en rijbeleving.
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
10 feb 2015 12:57 |
|
 |
Rene1969
|
|
10 feb 2015 14:08 |
|
 |
duc11
|
@Rene.... Je kan weleens gelijk gaan krijgen 
|
10 feb 2015 22:15 |
|
 |
duc11
|
Laatst bijgewerkt door duc11 op 07 maart 2015 13:50, in totaal 4 keer bewerkt.
|
03 maart 2015 16:57 |
|
 |
Frits77
986 S040
|
leuk om te zien die bdb Boxsters, ik houd het op origineel. Hoewel de std uitlaat idd heel hard roept om een upgrade. En bepaalde updrades zijn stiekem toch wel gaafl
|
03 maart 2015 18:28 |
|
 |
duc11
|
|
03 maart 2015 19:03 |
|
 |
vvo
IT / photographer
|
Lekker bezig Duc. Iedereen zijn hobby ....wat je zelf mooi vindt moet je gewoon doen.
Groet,
Johan.
_________________________________________ Current ride: Boxster S 3.4
|
04 maart 2015 10:16 |
|
 |
duc11
|
Dank Johan Tsja...beter rijk leven dan rijk sterven he (en ja dat ga je meer beseffen als je kl.te tijd achter de rug hebt) Bye John
|
04 maart 2015 11:36 |
|
 |
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.ex. Boxster 986 Zaanstad
|
Yes, gewoon genieten!
Heb je wat meer specificaties van de (gave) uitlaat?
|
04 maart 2015 11:58 |
|
 |
duc11
|
|
04 maart 2015 12:02 |
|
 |
duc11
|
Work in progress Uitlaat met "GT3 sound" zit er ook reeds onder Woensdag ophalen hmmm Dan volgen meer piccies 
|
09 maart 2015 20:01 |
|
|