Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
04 feb 2015 19:54
Ik zou hem wat laten zakken en de wielbasis precies goed zetten. Daar krijgt de wagen zo'n andere uitstraling van.
Verder had ik leds achter en ook die mooie Porsche sticker op de spoiler. Een bypass op de uitlaat doet wonderen en klink vind ik veel mooier dan de meesten sportuitlaten, kost ook niet veel en kun je ook zelf maken. Forumers weten hoe die van mij klonk.
En ik had een lucht intake Fabspeed systeem op de motor laten bouwen. En dat geluid in combi met de uitlaat was waanzinnig gaaf.
Die upgrades komen binnenkort ook weer op mijn 911.
04 feb 2015 19:59
No doubt: uitlaat
04 feb 2015 21:23
Geluid dmv bypass of andere uitlaat en de Cayman spiegels vind ik zelf ook heel erg mooi
04 feb 2015 21:44
een trekhaak en een sleepoog in carrosserie kleur.
04 feb 2015 21:46
Met fietsdrager met elektrische fietsen erop zeker
04 feb 2015 21:52
Keus voor uitlaat wordt steeds stelliger gezien jullie enthousiaste reacties
Juist ook omdat ik auto sowieso niet voor ellelange ritten gebruik zoals vakantie naar "verre oorden"
Overige zaken moeilijker afweging
Gr John
04 feb 2015 22:11
Ber schreef:Ik zou hem wat laten zakken en de wielbasis precies goed zetten. Daar krijgt de wagen zo'n andere uitstraling van.
Wielbasis aanpassen? Wordt t wel een mega project..
04 feb 2015 22:31
Een sportuitlaat is niet te versmaden en dat is zeker de optie die op mijn volgende P komt. Zelfs op lange afstanden (+1000km) staat hij "aan". ik zeg: doeeeeeen.
Veel

plezier en succes met je keuzes.
05 feb 2015 1:47
uitlaat nog steeds ++
had op mijn cayman een pse...dat was super. nu op de turbo mis ik dat geluid ik ga daar zeker wat aan doen. Op mijn motor had ik ook de standaard uitlaat was net 'n stofzuiger; andere uitlaat erop was net alsof ik 2x zoveel pk had...beleving is waar het om gaat!!!!
Los van uitlaat: reden dat ik blauwe remklauwen zei is als je "wat anders" wil of iets wat opvalt dan zou ik niet voor rood gaan omdat iedereen die WEL iets van porsches weet binnen 2 sec ziet dat het er niet bij hoort. Dus dan kan je beter eens wat anders proberen. maar da's mijn mening

ik dacht meteen aan blauw omdat ik dat mooi vond op de m5. van mijn part kies je paars
05 feb 2015 3:40
Ber schreef:Ik zou hem wat laten zakken en de wielbasis precies goed zetten. Daar krijgt de wagen zo'n andere uitstraling van.
Een bypass op de uitlaat doet wonderen en klink vind ik veel mooier dan de meesten sportuitlaten, kost ook niet veel en kun je ook zelf maken.
Klopt, compleet andere auto als ie goed op z'n wielen staat, bij voorkeur een schroefset.
En idd een bypass klinkt beter dan welke sportuitlaat dan ook.
En de mooiere versie tail lights..
05 feb 2015 9:12
Als je al 17 inch velgen hebt, is het dan erg complex om S remmen te monteren (met rode calipers)?
08 feb 2015 19:23
Ik zou de uitlaat laten vervangen. Tip: Mijn Boxster heb ik laten voorzien van een Cargraphic uitlaat bij vd Gugten. Ziet er mooi uit, mooie dikke dubbel pijp, gewooncentraal. En het geluid is geweldig! Aanrader!
09 feb 2015 18:55
Cupholders !!!
Ha ha ha, nee hoor, de al eerder gememoreerde Cargraphic uitlaatsysteem (bij johan van der Gugten).
Een vriend van mij heeft zo 'n systeem onder zijn Boxster (en nog wat geneuzel) en dat is de meest fantastisch klinkende Boxster ooit !!!
10 feb 2015 12:57
- Sportonderstel
- Sportuitlaat
- Lichtere sportvelgen (zoals bijv. OZ Ultraleggera of Alleggerita HLT)

Auto ziet er dan niet alleen beter uit maar maakt een groot verschil in snelheid van A naar B, weggedrag en rijbeleving.
10 feb 2015 22:15
@Rene....
Je kan weleens gelijk gaan krijgen
03 maart 2015 16:57
Zo, de kogel is door de kerk...
Allereerst allemaal bedankt voor de tips,suggesties
APK is bekend
Op wat kleine dingen na (stabilisatorrubbers/kogels, airco koelers) valt 't mee. Gelijk een beurt er achteraan afgesproken.
De gadgets....
-De klauwen worden gestraald / ontvet / geschuurd / hechtprimer / grondverf / rode lak / blanke lak.
-Tevens wordt de standaard uitlaat vervangen door een (TUV goedgekeurde) uitlaat met GT3 sound

Hopelijk eind van de week de P. weer ophalen en klaar voor het voorjaar...
Laatst bijgewerkt door
duc11 op 07 maart 2015 13:50, in totaal 4 keer bewerkt.
03 maart 2015 18:28
leuk om te zien die bdb Boxsters, ik houd het op origineel. Hoewel de std uitlaat idd heel hard roept om een upgrade. En bepaalde updrades zijn stiekem toch wel gaafl
04 maart 2015 10:16
Lekker bezig Duc. Iedereen zijn hobby ....wat je zelf mooi vindt moet je gewoon doen.
Groet,
Johan.
04 maart 2015 11:36
vvo schreef:Lekker bezig Duc. Iedereen zijn hobby ....wat je zelf mooi vindt moet je gewoon doen.
Groet,
Johan.
Dank Johan
Tsja...beter rijk leven dan rijk sterven he (en ja dat ga je meer beseffen als je kl.te tijd achter de rug hebt)
Bye John
04 maart 2015 11:58
Yes, gewoon genieten!
Heb je wat meer specificaties van de (gave) uitlaat?
09 maart 2015 20:01
Work in progress
Uitlaat met "GT3 sound" zit er ook reeds onder
Woensdag ophalen hmmm
Dan volgen meer piccies