13 sep 2005 21:05
Jurgen schreef:om zijn comfort op slechte wegen, zijn gebruiksmogelijkheden, zowel qua personen als bagage, zijn verbruik, voordelig en makkelijk te verzekeren, goedkoop in aanschaf alswel onderhoud...én hij ziet er ook nog leuk uit.
13 sep 2005 23:38
Rob Herfst schreef:Jurgen schreef:om zijn comfort op slechte wegen, zijn gebruiksmogelijkheden, zowel qua personen als bagage, zijn verbruik, voordelig en makkelijk te verzekeren, goedkoop in aanschaf alswel onderhoud...én hij ziet er ook nog leuk uit.
Jurgen, volgens mij heb jij juist die van mij beschreven!![]()
14 sep 2005 0:02
14 sep 2005 0:05
Youjonker schreef:911 - omdat ik geen andere Porsche kende - en eerlijk gezegd nog steeds vind dat het de enige is, de rest zijn toch veredelde Volkswagens - 964cabrio omdat het de eerste P. was waar ik in ging zitten - en toen al verliefd was...
15 sep 2005 11:37
15 sep 2005 11:50
patrick911 schreef:wat achteraf 912's bleken, want we blijven wel ollanders he...![]()
15 sep 2005 11:55
Devils son schreef:patrick911 schreef:wat achteraf 912's bleken, want we blijven wel ollanders he...![]()
Is dat zo? Ik dacht dat ze alleen maar elfers hadden?
15 sep 2005 16:51
Youjonker schreef:911, de rest zijn toch veredelde Volkswagens
15 sep 2005 18:04
15 sep 2005 18:46
dennis964 schreef:Devils son schreef:964: omdat het de laatste 911 is met de "juiste" koplampen, maar tevens de eerste moderne 911.
Beter kan je het niet formuleren.
15 sep 2005 19:11
Youjonker schreef:de rest zijn toch veredelde Volkswagens
15 sep 2005 19:54
Devils son schreef:Youjonker schreef:de rest zijn toch veredelde Volkswagens
Dit vind ik altijd zo'n lachwekkend iets. De 924 is door Porsche ontwikkeld (voor VW, dat dan weer wel) en had onderdelen die uit een Audi stammen, maar wel door Porsche zijn doorontwikkeld. Maar de 944 was volledig Porsche en de 968 ook.
Ik vind de 911 de meest speciale Porsche, maar alle Porsches zijn gewoon echte Porsches (ja, zelfs de Cayenne)...
15 sep 2005 20:06
15 sep 2005 20:11
Devils son schreef:
Dit vind ik altijd zo'n lachwekkend iets. De 924 is door Porsche ontwikkeld (voor VW, dat dan weer wel) en had onderdelen die uit een Audi stammen, maar wel door Porsche zijn doorontwikkeld. Maar de 944 was volledig Porsche en de 968 ook.
Ik vind de 911 de meest speciale Porsche, maar alle Porsches zijn gewoon echte Porsches (ja, zelfs de Cayenne)...
15 sep 2005 20:32
928GTS schreef:
JE VEGEET de 928!!
15 sep 2005 20:51
15 sep 2005 21:37
15 sep 2005 21:44
15 sep 2005 21:53
15 sep 2005 21:57
Carrera4s schreef:Waarom noemt niemand het budget bij zijn keuze
15 sep 2005 22:46
Devils son schreef:928GTS schreef:
JE VERGEET de 928!!
Nee, ben ik niet vergeten. Ik heb deze niet genoemd omdat dit niet dezelfde modelserie is. Ik had anders nog veel meer typen moeten noemen...
15 sep 2005 22:54
928GTS schreef:Dus eigenlijk staat de 928 conceptueel aan de basis van deze hele serie, dat u het maar weet...............![]()
15 sep 2005 23:04
928GTS schreef:Devils son schreef:928GTS schreef:
JE VERGEET de 928!!
Nee, ben ik niet vergeten. Ik heb deze niet genoemd omdat dit niet dezelfde modelserie is. Ik had anders nog veel meer typen moeten noemen...
in 1969 is aangevangen met het ontwerp en de ontwikkeling van de 928. Toen VW met het verzoek kwam een sportief model voor VW te ontwerpen, hoefden ze niet lang te zoeken: het beschikbare 928-ontwerp werd genomen als uitgangspunt en verkleind en vereenvoudigd.....enz.
Dus eigenlijk staat de 928 conceptueel aan de basis van deze hele serie, dat u het maar weet...............![]()
Vandaar mijn opmerking.
15 sep 2005 23:10
2) 1:10 - 1:12 gemiddeld...
15 sep 2005 23:21
SPEEDY944 schreef:Als dat inderdaad het geval is, waarom heeft de 924 dan een lagere 'design-code' als de 928? Dat impliceert toch dat Porsche het 'model 924' eerder ontworpen heeft dan het 'model 928'? Of zeg ik nou iets heel raars???