Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
29 maart 2016 9:10
Beetje vreemde reactie dit. Als vooraf met 100% zekerheid te voorspellen was wat de waarde van een 991R/Cayman GT4 zal zijn in de toekomst zouden er meer investeerders in dergelijke projecten stappen...
Zekerheid qua waardeontwikkeling is absouut niet te geven in mijn ogen. Je kunt een gok nemen, dat wel. En de kans dat een 991R in waarde gaat stijgen is verdomd groot. Maar of diezelfde 991 R over 10 jaar die prijs nog steeds opbrengt kan niemand met zekerheid zeggen.
Tuurlijk moet je rijden wat je leuk vindt, maar daar gaat het hier niet om.
29 maart 2016 9:17
Sterker nog; wie zegt dat oude 911's over tien jaar nog wat waard zijn?
Misschien staan ze je wel aan te kijken of je staat te roken op de kraamafdeling als je met zo'n ding aan komt tegen die tijd....
29 maart 2016 9:23
+1 Voorstel van de Partij voor Domme Arbeiders was een eerste plaagstoot!
Laatst bijgewerkt door
steef op 29 maart 2016 10:59, in totaal 1 keer bewerkt.
29 maart 2016 9:33
Nou als ik een 991R had kunnen kopen had ik het 100% zeker gedaan.
En dan binnen een paar jaar lekker cashen.
En voor de doemdenkers; het gaat echt niet zo hard hoor met het afschaffen van de ICE.
Maar dat het gaat gebeuren is zeker, en terecht
29 maart 2016 10:19
Cazzo Super Veloce schreef:Nou als ik een 991R had kunnen kopen had ik het 100% zeker gedaan.
En dan binnen een paar jaar lekker cashen.
of je verlies pakken dat weet je van te voren niet natuurlijk
.
29 maart 2016 11:01
Ik durf de gok wel aan ---> Sport Classic
29 maart 2016 12:23
drknauf schreef:Cazzo Super Veloce schreef:Nou als ik een 991R had kunnen kopen had ik het 100% zeker gedaan.
En dan binnen een paar jaar lekker cashen.
of je verlies pakken dat weet je van te voren niet natuurlijk
.
Bij RS-en zou ik nog wat twijfels hebben, maar de R is een no brainer. Los van dat ik er graag eentje had kunnen kopen om te

.
29 maart 2016 13:40
De 991 R is al uitverkocht zeggen meerdere websites. Daar begint de waardestijging alvast weer. Maar de 991 GT3 gen2 krijgt wel een handbak optie de zelfde als de 991 R dus als je het geld hebt en je wilt investeren in autos houd het contact met je dealer alvast maar warm

In mijn ogen is dit veel betrouwbaarder dan welke aandelen ook.
29 maart 2016 14:18
Aandelen rijden alleen zo lastig
29 maart 2016 14:47
Ach, ze kunnen beide crashen...
Maar ik geloof niet dat bomen tot in de hemel groeien, ooit verdwijnt de hype rond het investeren in sportwagens heus wel eens.
29 maart 2016 14:52
Om vervolgens een paar jaar later weer terug te keren.
29 maart 2016 22:27
fins schreef:...
Misschien staan ze je wel aan te kijken of je staat te roken op de kraamafdeling als je met zo'n ding aan komt tegen die tijd....
Prachtig verwoord
29 maart 2016 22:53
Nu die mafkezen al bewakers van kerncentrales afschieten in belgie en de directeur weken lang met cameras volgen heb ik mn twijfels
12 apr 2016 12:14
Frits77 schreef:996-jes ook in de lift?
Dat zijn de enige die in de lift zitten, momenteel ...
73'er RS'en
Carrera GT's
.. en nog een aantal andere type Porsche zijn de laatste maand toch aardig gezakt in vraagprijs
17 apr 2016 15:02
wat doet een goede originele 964 C2 met flaporen en D90 tegenwoordig.....denk erover om de mijne weg te doen...
17 apr 2016 15:09
gemiddeld 55k
25 apr 2016 14:29
Weet niet hoe het in Nederland zit, maar in Belgiƫ zie ik de prijzen van de luchtkoelers voor de 'normale rijdersauto's met realistische km-stand' licht zakken, zelfs bij de zogenoemde gerenommeerde handelaars.
Tevens de indruk dat de auto's sinds,begin dit jaar ook langer blijven staan.
Vraag me af of het niet de moment wordt om te verkopen, zeker voor degenen die nu al twijfelen.
25 apr 2016 14:37
Dat was voor mij ook de reden om de 964 weg te doen.
Nog geen minuut spijt van gehad.
25 apr 2016 14:39
oliver schreef:Weet niet hoe het in Nederland zit ..
... net als in Duitsland.
Ergo: hetzelfde als in Belgie
25 apr 2016 15:53
de overdreven vraagprijzen zijn tot een eind gekomen. Zeker bij particulieren.
Heb wel de indruk dat luchtkoelers toch beter waarde houden (of de vraagprijzen ervan minder dalen) dan de watergekoelden.
997 GT3 (RS) dat is duidelijk... 996GT3, de non-Clubsport ook wel wat maar gematigder. ClubSports stijgen niet verder door.
25 apr 2016 16:07
Mij lijkt het net dat bv een 996 4s momenteel de hoofdprijs gaat..
Maart 2015 verkochten kennissen een 996 4s, hebben hem praktisch moeten weggeven, slechts enkele maanden erna was het al een volledig ander verhaal.
25 apr 2016 16:18
ja het is heel type afhankelijk eigenlijk. Nu was een 996 4S een jaar terug idd een koopje en die zijn mooi gestegen. Net als de 996TT iets eerder maar heb toch de indruk dat die aan 60-70k nu toch ook wat plafonneren.
25 apr 2016 16:24
Ja, vraag me af of voor bv een 964 of 993 de tijd van gaan niet stilaan gekomen is, zeker als je kijkt wat er voor dat geld nog te koop is.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.