14 jul 2016 10:08
steef schreef:dan ga je voor the-real-deal!
14 jul 2016 10:19
14 jul 2016 10:21
14 jul 2016 10:26
14 jul 2016 10:34
14 jul 2016 10:38
14 jul 2016 11:23
14 jul 2016 12:00
14 jul 2016 12:05
14 jul 2016 12:21
14 jul 2016 12:24
912 schreef:steef schreef:dan ga je voor the-real-deal!
Dus nu opeens is Singer de 'real deal'?
Kan raar lopen in Porsche wereld....
Zullen we eens een polletje houden?
Een mooie originele, onverprutste 1973 911 S tegen een Singer....
Ik weet wel welke auto de voorkeur gaat krijgen....
14 jul 2016 13:40
Wout_RS schreef:.. bestaat er daar ergens een draadje van of meer info?
14 jul 2016 15:38
dirty gertie schreef:
Maar de kwaliteit van Singer halen tegen een fractie van de prijs? Kansloos tenzij je in sprookjes gelooft. Specialistisch werk van experts, of het nu over carrosserie, motoropbouw, of interieur gaat heeft een prijs en de uren moeten er hoe dan ook in. Dure onderdelen moet je ook gewoon betalen. Best mogelijk dat Singer een grote winstmarge hanteert, die zou je kunnen besparen, maar dat is echt geen 100%.
14 jul 2016 15:49
14 jul 2016 15:50
14 jul 2016 16:18
dirty gertie schreef:Of een Singer het geld waard is moet iedereen voor zich maar uitmaken, iedere Sjaak zijn smaak (en budget) lijkt me.
dirty gertie schreef:Best mogelijk dat Singer een grote winstmarge hanteert, die zou je kunnen besparen, maar dat is echt geen 100%.
14 jul 2016 16:27
14 jul 2016 18:31
Cazzo Super Veloce schreef:dirty gertie schreef:
Maar de kwaliteit van Singer halen tegen een fractie van de prijs? Kansloos tenzij je in sprookjes gelooft. Specialistisch werk van experts, of het nu over carrosserie, motoropbouw, of interieur gaat heeft een prijs en de uren moeten er hoe dan ook in. Dure onderdelen moet je ook gewoon betalen. Best mogelijk dat Singer een grote winstmarge hanteert, die zou je kunnen besparen, maar dat is echt geen 100%.
2500 U$ voor het spuiten van de motorruimte.
Das 2250 euro. Laten we zeggen voor 250 euro lak en overige materialen.
Uurtrief voor een spuiter in de USA 50 euro? 55 U$?
Dan doet hij dus 40 uur over het spuiten van de motorruimte, van een kale bodyshell
Wie gelooft er nu in sprookjes?
14 jul 2016 19:54
14 jul 2016 21:17
14 jul 2016 21:39
mbembe schreef:Als de vriend het kan, kopen die Singer!
15 jul 2016 0:07
15 jul 2016 9:34
giulia schreef:Er zit gewoon een hoop ontwikkelingswerk in kleine aantallen zoals Singer en dan is de mal voor de spatborden bijvoorbeeld al een enorme investering die gewoon terug verdiend moet worden.
Pagani is ook klein als merk en allemaal handwerk. Kost vele malen meer dan een Singert. Duur door ontwikkelingskosten en lage productieaantallen.
15 jul 2016 10:16
15 jul 2016 10:18