04 okt 2005 13:10
04 okt 2005 13:15
04 okt 2005 13:17
04 okt 2005 13:28
04 okt 2005 13:39
marknineoneone schreef:Denk dat Koen graag met een uitdraai van ver over de 200PK
graag indruk wilde maken op Lydia!![]()
Zo van; kijk eens naar mijn
04 okt 2005 13:42
Marco schreef:idd dat zal het zijn, verwacht bij een porsche toch zo'n ding eerder aan de achterkant
04 okt 2005 13:43
marknineoneone schreef:Denk dat Koen graag met een uitdraai van ver over de 200PK
graag indruk wilde maken op Lydia!![]()
Zo van; kijk eens naar mijn
John4S schreef:Jullie in (het altijd mooie) Belgie worden toch afgerekend door de belasting op basis van Peekaa's (of niet maar 'k ben maar een domme Ollander), jeetje ken jouw dat bomme zeg, laten zien aan de fiscus dat je helemaal niet zo'n uberporsche bezit, en lekker belasting betalen over minder.
04 okt 2005 13:50
04 okt 2005 14:01
04 okt 2005 14:05
04 okt 2005 14:15
911-lover schreef:en wie echt denkt dat de gegevens van Kempower zouden kloppen mogen steeds eens met hun Porsche een vergelijkingstest doen op de "Deutsche Autobahn".
04 okt 2005 14:23
04 okt 2005 14:30
911-lover schreef:Door het slijk halen doe ik niet. Ik heb enkel de feiten beschreven zoals ze voorgevallen zijn.
Ik heb sterke twijfels die mede gestimuleerd zijn door de manier waarop alles gebeurd is.
Niet meer maar ook niet minder en die tweede test komt zeker.
04 okt 2005 14:32
04 okt 2005 15:15
paSCal schreef:Soms kan je heel veel zeggen, door weinig te zeggen... Kempower heeft (in dit topic in elk geval) heel erg de schijn tegen als je het mij vraagt...
Ik die eerder ook al schreef:En al voor de resultaten kwamen kreeg ik en mijn bijrijder een slecht gevoel en werd al gezegd door mijn bijrijder "wie weet zetten ze hemgewoon even in de garage en maken ze zelf hun printje"
04 okt 2005 15:40
paSCal schreef:
Even voor de vergelijking, weet niet of iemand dat zo weet, maar wat "doet" een gewone 964-C2 (of iets anders) aan de wielen op de bank? (RS-R?)
04 okt 2005 16:42
Kijk, nuttige informatie... Lijkt er dan dus inderdaad op, dat er een "gewone" 968 motor in ligt Koen....Devils son schreef:Op Rennlist gelezen dat ze meestal rond de 220 PK zitten. En dat is niet zelden met een cat-bypass, cup-pijp, enz. Of dat het vermogen flink doet stijgen is overigens de vraag, maar hoe dan ook: cijfers die niet dramatisch afwijken van 200 pk aan de achterwielen bij een 968.paSCal schreef:Even voor de vergelijking, weet niet of iemand dat zo weet, maar wat "doet" een gewone 964-C2 (of iets anders) aan de wielen op de bank? (RS-R?)
04 okt 2005 17:12
04 okt 2005 17:25
paSCal schreef:Soms kan je heel veel zeggen, door weinig te zeggen... Kempower heeft (in dit topic in elk geval) heel erg de schijn tegen als je het mij vraagt...
Even voor de vergelijking, weet niet of iemand dat zo weet, maar wat "doet" een gewone 964-C2 (of iets anders) aan de wielen op de bank? (RS-R?)
04 okt 2005 17:25
EriC4C schreef::idea: Zullen we er allemaal over ophouden tot het resultaat van een tweede test bekend is![]()
04 okt 2005 17:52
EriC4C schreef::idea: Zullen we er allemaal over ophouden tot het resultaat van een tweede test bekend is![]()
04 okt 2005 19:09
04 okt 2005 19:13
04 okt 2005 19:16
04 okt 2005 19:16
MS964 schreef:Discussie stoppen tot 2e test: OK
Stoppen met Koen een beetje plagen: niet OK!