Mijn Bilsteins B6 staan eronder maar nu vroeg ik mij af hoeveel graden negatieve camber de wielen voor en achter mogen hebben voor normaal straatgebruik.
Als ik bij mij meet, rechts vooraan, meet ik 3 cm verschil met onder en bovenkant, zie tekening. Links vooraan 2cm en achter beide zijdes 2 cm.
Dat lijkt mij toch wat teveel van het goede, temeer ik steeds een lichte klop hoor als ik door een putje of bultje rij. Ik heb het idee dat wanneer ik da wagen ging afhalen dit negative camber niet zo veel was en na een korte rit wel. Ik zag gewoon aan de stand van de wagen dat dit niet klopte, de wielen steken te veel naar binnen aan de bovenzijde.

Ik had de hoogte van de wagen laten instellen op 33 cm tussen center van het wiel en de kas, bij alle 4 de wielen, net zoals ik hem binnenbracht met de Boge ophanging en ik gevraagd had om dezelfde hoogte in te stellen met de Bilsteins, en als ik hem ging afhalen was dat ook zo, maar na een klein ritje van pakweg 40 kilometer zijn al die hoogtes licht veranderd. Ook het geklop waarvan sprake, was er niet in het begin, maar nu wel.

Wat is hier mis gegaan? Morgen bel is sowieso naar de garage maar indien hier iemand tips heeft kan ik dit meegeven in het gesprek.