idd, uit de kluiten gewassen, goedmoedig en altijd bereid om te helpen. Maar helaas niet van de slimste. Als ze dat ding ooit op het droge krijgen kan Johann beginnen aan een nieuw waterflooded project
_________________________________________ MX-5 ex-NA 1.8 en NC 1.8, nu ND 2.0 Sport/Bilstein/Recaro, the poor man's Boxster Honda VFR800FI - Yamaha RD350 YPVS
25 jun 2026 13:19
NordRack2
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8
Poeh, vandaag is geen dag om lekker keihard te gaan wielrennen Dat wordt hopelijk zondag
_________________________________________ "Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf
26 jun 2026 11:35
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8
Mogen de ramen en luiken dicht in 't cafe? Is hier nogal warm...
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
26 jun 2026 13:12
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8
Goed idee, dan kunnen de asbakken als vanouds weer op de tafeltjes
_________________________________________ MX-5 ex-NA 1.8 en NC 1.8, nu ND 2.0 Sport/Bilstein/Recaro, the poor man's Boxster Honda VFR800FI - Yamaha RD350 YPVS
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum