Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 26 jun 2026 18:40



Antwoord op onderwerp  [ 956 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39
Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8
outletvalve schreef:
@ 2.2 VTEC
wat zijn Boertige kerels ???


idd, uit de kluiten gewassen, goedmoedig en altijd bereid om te helpen. Maar helaas niet van de slimste.
Als ze dat ding ooit op het droge krijgen kan Johann beginnen aan een nieuw waterflooded project :wink:
_________________________________________
MX-5 ex-NA 1.8 en NC 1.8, nu ND 2.0 Sport/Bilstein/Recaro, the poor man's Boxster
Honda VFR800FI - Yamaha RD350 YPVS


25 jun 2026 13:19
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8
Poeh, vandaag is geen dag om lekker keihard te gaan wielrennen :x
Dat wordt hopelijk zondag :drive:
_________________________________________
"Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf


26 jun 2026 11:35
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2
Leiden
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8
Mogen de ramen en luiken dicht in 't cafe? Is hier nogal warm...
_________________________________________
Het is zoals het is - en niet anders...


26 jun 2026 13:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Avatar gebruiker
Sint-Niklaas (B)
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8
Goed idee, dan kunnen de asbakken als vanouds weer op de tafeltjes :lol:
_________________________________________
MX-5 ex-NA 1.8 en NC 1.8, nu ND 2.0 Sport/Bilstein/Recaro, the poor man's Boxster
Honda VFR800FI - Yamaha RD350 YPVS


26 jun 2026 14:07
Profiel
PorscheForum Rakker
Avatar gebruiker
997.1 C4S
Bollenstreek
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8
NordRack2 schreef:
Poeh, vandaag is geen dag om lekker keihard te gaan wielrennen :x
Dat wordt hopelijk zondag :drive:


Gewoon 's avonds rond een rond een uur of 8 op de fiets stappen. Eerder deze week zelf ook nog gedaan. Nog lang genoeg licht buiten momenteel, minder warm en niet al te veel mensen meer op straat.
_________________________________________
Life is simple..Eat..Sleep..Drive a Porsche


26 jun 2026 14:59
Profiel
PorscheForum Junkie
Avatar gebruiker
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
Bericht Re: Goedemorgen, welkom in het Forumcafė deel 8
Martin D schreef:
's avonds rond een rond een uur of 8 op de fiets stappen. Eerder deze week zelf ook nog gedaan.
Het is hier 40,2 en stijgende, in de schaduw.
Ik heb eergisteren gefietst, rond 18:00 vertrokken, maar dat beviel niet heel erg.
Daarom weet ik zeker dat ik vandaag wel ergens een pils ga drinken - op de fiets - maar meer ook niet :)

Toevoeging: gekkenwerk
Afbeelding
_________________________________________
"Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf


26 jun 2026 16:16
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 956 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:

   
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. • Statistieken
www.porscheforum.nl is niet verbonden aan Porsche AG of Pon Porsche Import.