21 dec 2005 17:06
21 dec 2005 17:13
ECT schreef:Als de Bovag onder een hoedje speelt met de autobranche, dan kun je de klacht beter voorleggen aan de Consumentenbond en of de ANWB.
21 dec 2005 18:49
Devils son schreef:ECT schreef:Als de Bovag onder een hoedje speelt met de autobranche, dan kun je de klacht beter voorleggen aan de Consumentenbond en of de ANWB.
Wat doet de consumentenbond voor je dan? Die zijn volgens mij betrokken bij de geschillenregeling... Dat bijt elkaar allemaal niet, men moet met elkaar door een deur kunnen. En de Anwb? Die jaknikkers als het om rekeningrijden gaat? Wat verwacht je daar dan van?
Nee, gelukkig zijn de meeste ondernemers overtuigd van het nut om service te verlenen. Als je niet tevreden bent kun je naar een ander overstappen. Dat is de macht die je hebt. Beetje wankel, dat wel.
21 dec 2005 22:54
ECT schreef:Als de Bovag onder een hoedje speelt met de autobranche, dan kun je de klacht beter voorleggen aan de Consumentenbond en of de ANWB.
En inderdaad, een slechte reputatie is dodelijk voor een bedrijf, het kost je klanten die normaliter meer opleveren dan 800 euro voor kabels.
Ik rijd liever een paar uur naar goede dealer die me een goede en betrouwbare service lever, dan naar een dealer om de hoek die je een poot probeert uit te draaien.
Mijn ervaringen met dealers zijn niet altijd positief geweest.
22 dec 2005 0:22
horn schreef:2000 gtv schreef:ER...jij zou ook je verhaal moeten posten.Helemaal na wat ik vanochtend van je hoorde.
En daarom heet het nou pb...
P4S schreef:Ik had mijne zinne gezet op de zwarte 993turbo, maar mij niet meer gezien bij die mannen..
Waardeloos indien men op deze manier met klanten omgaat...
Epicursus schreef:Begrijp ik nou uit het voorgaande dat de firma Snellers een No Go is ?
22 dec 2005 10:15
22 dec 2005 10:45
Rob Herfst schreef:Om zulke zaken via PB te spreken, vind ik aan de ander kant nog minder sjiek, want zo heeft een bedrijf al helemaal geen kans zich te verdedigen.
22 dec 2005 10:57
22 dec 2005 12:55
22 dec 2005 13:40
22 dec 2005 15:16
22 dec 2005 16:55
De kabels waren niet het enige...... Nog een voorbeeld;Ik heb de auto ook na een reparatie teruggekregen met een kras die er eerst niet op zat wat ook weer een welles nietes spelletje werd.En zo heb ik er nog een paar. Maar zoals ik al eerder schreef hebben ze een aantal dingen wel onder garantie opgelost. Iets mis gaan kan er inderdaad altijd maar wordt het dan ook altijd opgelost?? Ik ben wel iemand van "man man woord woord"en die vertrouwen en tijd geeft om dingen op te lossen maar dit is gewoon beschaamd.In ieder geval vond ik dat dit nu niet meer onvermeld mocht blijven.En dat internet of een forum een machtig medium is....jammer dan! "part of the game" die voor iedereen geldt,positief en negatief.De wereld wordt nou eenmaal steeds kleiner.Voor hetzelfde geld schrijft er iemand iets positiefs.Dat is dan ook weer goed toch?John4S schreef:Nogmaals "waar gewerkt wordt vallen spaanders" overal, ook bij ons gaat er wel is wat mis.
Maar om nou iemand hier op het openbaar tot de grond (en das eenzijdig) af te branden is niet fair.
Kijk is idd wat Snellers verkoopt, dat zijn stuk voor stuk snoeppjies (nieuwe spelling) , en voorlopig doet ie het maar, en dat verhaal van die kabels................tja.
Stel meneer Snellelrs is voor om hier zijn weerwoord te geven (wil ik ook wel doen hoor), ik weet zeker dat ie dat wil, college van hem zijn in zulke voorvallen hem al voor gegaan hier.
22 dec 2005 17:25
22 dec 2005 19:35
22 dec 2005 19:53
22 dec 2005 20:06
Peet964 schreef:Niks mee verkeerd om ervaringen uit te wisselen via een forum en zeker niet wanneer het verhaal volledig wordt verteld.
Iedereen trekt nadien maar zijn conclusies... Hoe vaak hebben we bijvoorbeeld al niet aangekaart dat het RMS probleem bij Porsche een schande is??
22 dec 2005 20:51
22 dec 2005 22:12
22 dec 2005 22:19
Mauk schreef:Als mijn toko 25 jaar bestaat, weet ik het wel bij mijn personeelsfeestjeRob, je staat op de telefoonlijst. Jammer dat het nog eventjes duurt.
Mauk (eveneens het vak van loonslaaf NIET beoefenend....
22 dec 2005 22:42
Marco schreef:en het 12,5 is net achter de rug toch?
23 dec 2005 0:23
23 dec 2005 2:37
23 dec 2005 17:50
Rob Herfst schreef: dat jij bij mij op de payroll staat!![]()
Bram schreef: Volgens mijn client wel
23 dec 2005 19:07
John4S schreef:Zie wat de ex 993 Turbo S rijder fluisterde, nadat ie dat bericht las.Bram schreef: Volgens mijn client wel
23 dec 2005 19:17
John4S schreef:Zie wat de ex 993 Turbo S rijder fluisterde, nadat ie dat bercht las.Bram schreef: Volgens mijn client wel