16 feb 2006 16:48
08 maart 2006 19:54
08 maart 2006 21:05
patrick911 schreef:@Ingo,
Als jij toch bij Car Care gaat informeren, laat je ons dan even weten wat ie je adviseerd? In jouw geval moet het wel type "VR" zijn.
Ik ben wel benieuwd of ie dat ("H" type voor een 911T) met opzet gedaan heeft. Gezien zijn kennis zou me dat nl niet verbazen....
08 maart 2006 21:23
MichM3 schreef:Om nog es terug on topic te komen....
Hoe rij je een 911 het doetreffenst? Laat remmen, traag de bocht in en vervolgens zachtjes weer op 't gas? Of vroeg remmen en snelheid doseren vooraleer de bocht in te gaan zodanig dat de achterkant rustig op z'n plaats blijft?
Wie "kent" de kneepjes?...Alle info is welkom, maar graag in het bijzonder wat ervaringen over de 3.0-3.2 modellen![]()
thnx guys
08 maart 2006 21:38
08 maart 2006 22:03
08 maart 2006 22:17
08 maart 2006 22:20
Massa schreef:Zijn hier veel Porsche-rijders die de race-licentie met hun Porsche hebben gehaald?
09 maart 2006 2:46
09 maart 2006 7:38
Jeroen914 schreef:In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik dat boek van Elford lang geleden ook gekocht...
Dom, want sturen leer je niet uit een boekie
Toch is het wel een leuk boek, niet zozeer vanwege de beschreven rij-technieken, maar vanwege de verhalen/annekdotes van Elford
09 maart 2006 8:01
09 maart 2006 8:18
09 maart 2006 10:16
ingo schreef:patrick911 schreef:@Ingo,
Als jij toch bij Car Care gaat informeren, laat je ons dan even weten wat ie je adviseerd? In jouw geval moet het wel type "VR" zijn.
Ik ben wel benieuwd of ie dat ("H" type voor een 911T) met opzet gedaan heeft. Gezien zijn kennis zou me dat nl niet verbazen....
Hij staat nu bij CarCare en er komen Vredestein banden onder. Heb 'm eigenlijk niet gevraagd waarom en welk type. Zal wel goed zijn, lijkt me. Als ik 'm terug heb (paar andere reparaties die nog moesten gebeuren w.o. kettingspanners), laat ik het precieze type wel even weten.
09 maart 2006 20:46
Jeroen914 schreef:In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik dat boek van Elford lang geleden ook gekocht...
Dom, want sturen leer je niet uit een boekie
09 maart 2006 23:58
Massa schreef:Zijn hier veel Porsche-rijders die de race-licentie met hun Porsche hebben gehaald?
10 maart 2006 2:40
patrick911 schreef:ingo schreef:patrick911 schreef:@Ingo,
Als jij toch bij Car Care gaat informeren, laat je ons dan even weten wat ie je adviseerd? In jouw geval moet het wel type "VR" zijn.
Ik ben wel benieuwd of ie dat ("H" type voor een 911T) met opzet gedaan heeft. Gezien zijn kennis zou me dat nl niet verbazen....
Hij staat nu bij CarCare en er komen Vredestein banden onder. Heb 'm eigenlijk niet gevraagd waarom en welk type. Zal wel goed zijn, lijkt me. Als ik 'm terug heb (paar andere reparaties die nog moesten gebeuren w.o. kettingspanners), laat ik het precieze type wel even weten.
Ingo, zou ik wel even checken, want voor zover ik weet heeft Vredenstein geen VR in de maat 185/70 15.
Btw, je hebt met Paul toch wel duidelijke afspraken gemaakt he?
10 maart 2006 8:22
ingo schreef:Qua afspraken. Geen afspraken gemaakt op zich. Alleen dat de reparaties die nodig zijn, nodig zijn...
10 maart 2006 10:18
ingo schreef:Hij staat nu bij CarCare.... Heb 'm eigenlijk niet gevraagd waarom ... Zal wel goed zijn...
10 maart 2006 10:20
Jurgen schreef:Even los van 't bedrijf hoor...maar met zo'n instelling ga je wel over de knie
10 maart 2006 10:34
10 maart 2006 10:35
10 maart 2006 10:57
10 maart 2006 11:36
11 maart 2006 0:31
patrick911 schreef:Overkwam mij dus afgelopen jaar.
Kettingspanners, banden en wat kleinigheidjes met uurloon zit gauw op 2500 euro.
Vandaar dat ik hoopte dat ie goede afspraken heeft gemaakt, want Paul doet in z'n enthousiasme vaak meer dan afgesproken...
11 maart 2006 0:43
Paar kleine mankementjes (speling op rugleuning, kleine olielekkage (niet erg), knopje van ramenslinger rechts is er af, iets te veel toeren bij stationair met warme motor, oliedrukzender (dus -meter doet het niet) defect, verwarming rechts werkt niet en dat soort dingen
Lijkt veel, maar geen grote gebreken...
ik zit al bijna aan de 4000