05 jun 2006 10:17
Renntech schreef:Exact. En na '90 voor de mensen die uiterlijk vertoon belangrijker vinden dan lekker sturen
WHOEIII
05 jun 2006 10:18
05 jun 2006 10:34
Renntech schreef:Nu denk ik anders. Ik wil gewoon een auto die lekker rijdt met niet te veel onzinnige poespas. Daar past de 964 tot 1991 beter bij dan de jongere.
En ik geef er alleen maar bij aan dat het niet uitmaakt of je een 89-er of een 93-er hebt. Technisch gezien dan. Allemaal kunnen ze kapot. Allemaal zijn ze fijn
05 jun 2006 10:34
05 jun 2006 10:40
EriC4C schreef:Of voor mensen die er eerlijk vooruit durven te komen dat ze het verschil in sturen niet ervaren, maar in uiterlijk wel.
05 jun 2006 12:21
Devils son schreef:Maar om airbags onzinnige poespas te noemen...
05 jun 2006 13:20
05 jun 2006 13:40
05 jun 2006 13:59
horn schreef:... schijnveiligheid?
05 jun 2006 14:05
05 jun 2006 14:05
Jurgen schreef:Dat zijn van die hypothetische vragen waar je nooit een antwoord op krijgt...
05 jun 2006 14:06
Godspeed schreef:In Flat 6 las ik eens dat er met de eerste 964's serieuse problemen waren en dat ze daar eerder de later modellen aanrade...
05 jun 2006 14:12
05 jun 2006 14:30
Godspeed schreef: Voor een groot onderhoud (+ vervanging van de voorste remschijven maar dit was maar een 200 euro) betaalde hij toch al bijna € 2.500, blijkbaar is dit omdat de kleppen nog handmatig moeten afgesteld worden. Een probleem dat de 993 alvast niet heeft....
05 jun 2006 14:32
05 jun 2006 14:33
Godspeed schreef:Idd nu het feit is wel dat hij zijn tweedehandse 964 niet bij de officiële dealer heeft gekocht en dat hij daar nu (letterlijk) de prijs voor betaald
05 jun 2006 14:37
05 jun 2006 14:40
Godspeed schreef:Ik denk wel dat als je je porsche niet bij de officiële porsche-boer koopt je wel mag verwachten aan een hoger onderhoudsfactuur...
05 jun 2006 16:16
06 jun 2006 11:05
06 jun 2006 11:56
Roi schreef:Volgens mij is een AKK niet "heilig" en 100% risicomijdend. Wel aan te bevelen, ik bedoel je kunt er een hoop me afvangen als leek, maar Erwin (renntech) zal ook niet kunnen bevestigen dat de lagers de dag erop niet uitlopen. Het blijft mechanica en dat gaat gewoon een keer kapot.
06 jun 2006 13:25
horn schreef:iets anders: van hoeveel rondrijdende 964's mét airbag(s) zou die plofzak nog afgaan als je ergens tegenaan klotst?
oude techniek, 15 jaar niet getest en/of vervangen... schijnveiligheid?
06 jun 2006 13:27
Renntech schreef:eh, ja eigenlijk vindt ik dat wel
06 jun 2006 13:31
en gelukkig geldt voor de 964 dat deze is ontworpen om veilig te zijn zonder airbag
06 jun 2006 14:10
michael schreef:
Ook dat lijkt me een geval van schijnveiligheid.