26 jun 2006 22:55
Jort schreef:
Klinkt nog steeds een beetje tricky.
26 jun 2006 23:40
26 jun 2006 23:42
Devils son schreef:Jort schreef:
Klinkt nog steeds een beetje tricky.
Het is wel een sportauto...
27 jun 2006 0:32
27 jun 2006 8:59
wolf schreef:Interessant![]()
Een 3.2 is veel meer overstuurd dan een 964, hoe zit dat als je je 3.2 achterstevoren tegen de boom zet? $$$?
27 jun 2006 9:02
Jort schreef:Beide kunnen zeer neutraal zijn, de 964 blijft echter een beetje tricky, daar waar de 968CS makkelijker is te corrigeren als het (te) hard gaat.
27 jun 2006 9:49
ErikE schreef:Nee hoor 4Gb3.0GHz.... ik bedoel toch echt hetzelfde. Moet je zelf ook maar eens iets meer op de limiet gaan tuffen; je merkt in de bochten het sleuren van de overgang van % aandrijfkracht van rwd naar fwd echt... en alles er tussen in.
27 jun 2006 10:42
Devils son schreef:Jort schreef:Beide kunnen zeer neutraal zijn, de 964 blijft echter een beetje tricky, daar waar de 968CS makkelijker is te corrigeren als het (te) hard gaat.
De 968 kan net zo goed iets anders doen dan wat de bestuurder had gewild/verwacht. Ik denk zelfs dat de 964 C4 zich makkelijker laat corrigeren door de aanwezigheid van PDAS.
Het rijdt vooral anders, niet zozeer beter of slechter...
27 jun 2006 11:01
Jort schreef:
Ik durf te wedden dat een 968 makkelijker is te corrigeren als je een bocht te hard in duikt.
27 jun 2006 12:56
Devils son schreef:Jort schreef:
Ik durf te wedden dat een 968 makkelijker is te corrigeren als je een bocht te hard in duikt.
Ik ben bang dat je PDAS onderschat... Dat gezegd hebbende: een Golfje 1.4 is waarschijnlijk nog gemakkelijker te rijden. Dus of het een kwaliteit is?
..maar te snel de bocht in en je bent gezien met een C4 (ook origineel) en C2...
27 jun 2006 13:12
Jort schreef:
Of ik PDAS onderschat weet ik niet. Ik geef slechts een opsomming van eerdere berichten:..maar te snel de bocht in en je bent gezien met een C4 (ook origineel) en C2...
27 jun 2006 13:33
Devils son schreef:Jort schreef:
Of ik PDAS onderschat weet ik niet. Ik geef slechts een opsomming van eerdere berichten:..maar te snel de bocht in en je bent gezien met een C4 (ook origineel) en C2...
Toevoeging: en een 968...
27 jun 2006 13:39
Jort schreef:Devils son schreef:Jort schreef:
Of ik PDAS onderschat weet ik niet. Ik geef slechts een opsomming van eerdere berichten:..maar te snel de bocht in en je bent gezien met een C4 (ook origineel) en C2...
Toevoeging: en een 968...
Da's gek, nooit last van gehad met welke 944 dan ook. Prima te corrigeren. Andere mensen dezelfde ervaring met de 968?
27 jun 2006 13:47
ppp 356 schreef:Jort schreef:Devils son schreef:Jort schreef:
Of ik PDAS onderschat weet ik niet. Ik geef slechts een opsomming van eerdere berichten:..maar te snel de bocht in en je bent gezien met een C4 (ook origineel) en C2...
Toevoeging: en een 968...
Da's gek, nooit last van gehad met welke 944 dan ook. Prima te corrigeren. Andere mensen dezelfde ervaring met de 968?
Dan ben je nog niet TE snel geweest
27 jun 2006 14:05
Jort schreef:
Maar goed, als Devils Son inderdaad laatstgenoemde bedoelde, kunnen we misschien concluderen dat sneller dan optimaal een bocht induiken ook met een 964 C2 of C4 prima te corrigeren is.
07 jul 2006 22:21
EriC4C schreef:911-lover schreef:Leuk om te horen dat er nog iemand meer dan aangenaam verrast is van deze (ondergewaardeerde) wagen.
Tja, als je het maar vaak genoeg tegen jezelf blijft zeggen dan begin je er nog in te geloven ook hè.
Blijkbaar bevalt dat idee je wel dus.
08 jul 2006 11:40
911-lover schreef:Neme het aan wie het aannemen wil , en wie het niet wil horen , hou gerust de oren verder gesloten voor wie niet tegen de waarheid kan.
Ik heb zeker nooit minderwaardig over een 911 gepraat en telkens gezegd dat er ooit eentje terug komt en de reden waarom.
08 jul 2006 12:37