27 jul 2006 17:40
Appie schreef:thanx ik heb nu weer een flesje olie in de auto liggen
27 jul 2006 17:43
horn schreef:Appie schreef:thanx ik heb nu weer een flesje olie in de auto liggen
Handig met 1 liter op 10.000 km![]()
![]()
27 jul 2006 17:56
27 jul 2006 18:11
27 jul 2006 20:25
27 jul 2006 22:57
horn schreef:Appie schreef:thanx ik heb nu weer een flesje olie in de auto liggen
Handig met 1 liter op 10.000 km![]()
![]()
27 jul 2006 23:33
wolf schreef:beter dan dagelijks bij de garage in een damescabriootje
30 jul 2006 19:26
31 jul 2006 10:30
31 jul 2006 13:40
horn schreef:...Heb je wel dikke kuiten als je dat in een 3.2 doet...
31 jul 2006 22:01
lindemans schreef:Ik zit op 1 op 1.600 met mn 3.2 (10W40 olie).
0W40 is echt te dun voor een 3.2; waar rij je nu mee ?
Iets dikkere olie scheelde bij mij merkbaar in verbruik.
31 jul 2006 22:03
horn schreef:da's waar. Heb je wel dikke kuiten als je dat in een 3.2 doet...
31 jul 2006 22:53
01 aug 2006 3:19
01 aug 2006 7:05
wolf schreef:Misschien moet je ook eens proberen meer dan 3000 toeren te maken, Nicolo'
01 aug 2006 23:58
WdePundert schreef:
Het gekke is dat er géén rookwolken uit de uitlaat komen. Enkel bij het starten. Ook mensen die achter mij gereden hebben constateerden géén rook. Wel zit er na verloop van tijd wat aanslag op de bumper boven de uitlaat.
02 aug 2006 7:50
RED CABRIOLET schreef:Ik heb na een tijd rijden ook een soort zwartige waas over de hele achterzijde zitten maar het olieverbruik kan ik niet meten (afgelopen jaar 7000km tussen de beurten en géén olie verbruik) Motor heeft nu 155k gelopen en volgens de garage die de laatste grote beurt heeft uitgevoerd hoefde ik nog laaaaaaang niet aan revisies of wat dan ook te denken (ook koppeling is nog nooit vervangen en is nog in uitstekende conditie). Auto is zowel door mij als door de vorige eigenaar ook af en toe op het circuit uitgelaten dus het ligt niet aan het voorzichtige rijden!
02 aug 2006 10:45
RED CABRIOLET schreef:
Ik heb na een tijd rijden ook een soort zwartige waas over de hele achterzijde zitten maar het olieverbruik kan ik niet meten (afgelopen jaar 7000km tussen de beurten en géén olie verbruik) Motor heeft nu 155k gelopen en volgens de garage die de laatste grote beurt heeft uitgevoerd hoefde ik nog laaaaaaang niet aan revisies of wat dan ook te denken (ook koppeling is nog nooit vervangen en is nog in uitstekende conditie). Auto is zowel door mij als door de vorige eigenaar ook af en toe op het circuit uitgelaten dus het ligt niet aan het voorzichtige rijden!
02 aug 2006 11:16
RED CABRIOLET schreef:Motor heeft nu 155k gelopen .... (ook koppeling is nog nooit vervangen en is nog in uitstekende conditie).
02 aug 2006 16:56
02 aug 2006 17:36
Henk schreef: Vorig jaar beide kettingspanners vervangen.
Groeten Henk
02 aug 2006 21:06
Paul van Engelen schreef:Wil je niet ongerust maken, maar als dit nog de 1e koppeling is dan komt de vervanging er ECHT snel aan![]()
Beter eens testen dicht bij huis; die van mij was bij 125.000 daarna ook plotseling helemaal weg
02 aug 2006 22:36
WdePundert schreef:Henk schreef: Vorig jaar beide kettingspanners vervangen.
Groeten Henk
Uit voorzorg, of kreeg je tekenen dat het nodig was en zo ja, hoe merkte je dat?
02 aug 2006 23:41
Nicolò schreef:Wat wel opvalt is dat het ene Porsche Centrum 11 liter nodig heeft voor verversen en het andere Centrum aan 8 liter genoeg heeft!
06 aug 2006 8:45