24 aug 2006 19:27
ppp 356 schreef:MichM3 schreef: Daarbij, er is altijd wel iemand sneller dan jij...als je met dat gevoel niet kan leven, zou ik totaal iets anders kopen en geen Porsche
Zo, laat dan eens horen wat, je maakt me wel benieuwd nu.
24 aug 2006 19:30
iemand schreef:... Mijn voorkeurslijstje is nu ... zwart, sealgrau ...
24 aug 2006 19:31
24 aug 2006 20:35
John4S schreef:... de mijne na wat kietelen 340 Peekaa ...
24 aug 2006 20:43
24 aug 2006 20:56
24 aug 2006 22:32
MichM3 schreef:ppp 356 schreef:MichM3 schreef: Daarbij, er is altijd wel iemand sneller dan jij...als je met dat gevoel niet kan leven, zou ik totaal iets anders kopen en geen Porsche
Zo, laat dan eens horen wat, je maakt me wel benieuwd nu.
Toen ik dit neerschreef, voelde ik al dat er wel reactie op zou komen...![]()
Nee, ik bedoel dit allerminst slecht ...
25 aug 2006 1:16
25 aug 2006 1:31
MichM3 schreef:Met "er is altijd wel iemand sneller dan jij", bedoelde ik dat er nog steeds enkele exoten rondrijden die nog net dat ietsje sneller zijn dan de 996TT. Ze zijn sneller punt. Daarmee houdt de vergelijking dan ook op. Ik denk dan bijvoorbeeld aan dat speciale buizenframe ding met Honda CBR motor erin (ben de naam kwijt)...of een gekke Duitser die je het nakijken geeft in z'n Golf VR6 met 600 pk...of je hebt natuurlijk ook de Bughatti Veyron...enz...
25 aug 2006 22:33
26 aug 2006 11:54
26 aug 2006 13:45
26 aug 2006 13:55
Manufacturer Honda
Type S-4
DOHC
16 valves total
4 valves per cylinder
Displacement 1998 cc
(121.925 cu in)
Compressor type
Intercooler
Catalytic Converter Y
Max. output 304.2 PS (300.0 bhp) (223.7 kW)
@8200 rpm
Kerb weight 456 kg 1005 lb
Weight distribution
Gerco schreef:Dat zijn weer andere getallen zoals HIER vermeld
Daar staat een vermogen van 140 - 190 BHP en bijbehorende 0-60 en topsnelheid waarden
26 aug 2006 14:24
22 sep 2006 10:01
22 sep 2006 10:04
22 sep 2006 10:16
22 sep 2006 10:34
22 sep 2006 10:38
22 sep 2006 13:32
22 sep 2006 16:14
22 sep 2006 16:34
22 sep 2006 16:35
25 sep 2006 3:42