28 aug 2006 20:57
porscheware schreef:Toch lees ik op Rennlist veel positieve reacties van mensen die met een standaard chip tevreden zijn. Ook al hebben ze het dan over een verschil van misschien max. 10 PK.
28 aug 2006 20:58
28 aug 2006 22:32
29 aug 2006 14:44
29 aug 2006 14:49
29 aug 2006 16:25
BS schreef:zijn al deze mensen dan gognitief dissonant?
29 aug 2006 16:39
29 aug 2006 17:23
29 aug 2006 20:13
29 aug 2006 20:24
Jort schreef:Maar mede vanwege het bovenstaande, is het juist zo interessant om iemand te volgen die overweegt om een atmosferische motor te chiptunen en vervolgens de ervaringen achteraf te horen.
29 aug 2006 20:42
Jeroen C3.0 schreef:- cognitie ontkennen
- cognitie afzwakken
- cognitie spiegelen
zoiets, was er nog een geloof ik, wie o wie?
29 aug 2006 22:46
29 aug 2006 22:56
29 aug 2006 23:06
30 aug 2006 8:03
30 aug 2006 10:25
30 aug 2006 23:55
02 sep 2006 1:02
02 sep 2006 19:32
02 sep 2006 22:01
02 sep 2006 22:09
Roi schreef:Kan maar zo zijn dat je 964 maar 238 pk in zich heeft
03 sep 2006 16:05
DeniS2 schreef:Klopt, tijdens ons bezoek aan de fabriek werd door de gids van porsche vertelt dat volgens de wet Porsche +/- 5% van het geclaimde vermogen mag zitten. Porsche hanteert echter de stel regel dat elke motor minimaal het geklaimde vermogen moet bezitten.
Na fabricage worden de motoren op een testbank gezet en de negatief uitvallende motoren worden gebruik voor nog eventuele crashtest of voor in autos voor in het museum.
04 sep 2006 8:58
04 sep 2006 10:00
DeniS2 schreef:..... volgens de wet Porsche +/- 5% van het geclaimde vermogen mag zitten. Porsche hanteert echter de stel regel dat elke motor minimaal het geklaimde vermogen moet bezitten.
Na fabricage worden de motoren op een testbank gezet en de negatief uitvallende motoren worden gebruik voor nog eventuele crashtest of voor in autos voor in het museum.