04 okt 2006 22:27
05 okt 2006 6:22
R.M.Boosten schreef:Hier in Nederland zie je ook bijna nooit een 911, zeker geen 997!
(als je 1 911 per 2 dagen ziet is dat veel) 997 zie ik zo'n eens in de maand!
Cayennes een stuk of 3 per dag!
05 okt 2006 8:58
F@RGO schreef:Ik las ergens dat de panamera basis met een 3.6 liter uitgerust wordt ?
Stel dat deze supermooi zou zijn, vier zitplaaten ,snel, zuinig en niet al te duur......waarom zou ie niet scoren....
De cayenne, is duur, verbruikt als geen ander , en verkoopt als zoete broodjes.
05 okt 2006 9:08
rufie schreef:F@RGO schreef:Ik las ergens dat de panamera basis met een 3.6 liter uitgerust wordt ?
Stel dat deze supermooi zou zijn, vier zitplaaten ,snel, zuinig en niet al te duur......waarom zou ie niet scoren....
De cayenne, is duur, verbruikt als geen ander , en verkoopt als zoete broodjes.
Zo denk ik er ook over, als je een Cayenne kan verkopen, dan zeker een Panamera.
En zo goedkoop is een Cayenne nu toch ook niet. De 6-cylinder, akkoord maar een S en Turbo...
05 okt 2006 15:59
15 jan 2007 21:32
15 jan 2007 21:45
ron2.2E schreef:Misschien is dit al eerder ter sprake gekomen maar ja, ik ben ook nog nieuw op het forum ( zie posting van mijn RT12 filmpje!!!0![]()
Als je het geld zou hebben zou het dan de cayenne of de panamera worden???? Ze hebben allebei denk dezelfde hoeveelheid ruimte, de cayenne ziet bijna nooit een korrel zand,alleen maar asfalt. Dus waarom een terreinwagen??
15 jan 2007 22:59
15 jan 2007 23:57
Ik zit ook wel eens in een auto
En toch zie ik hier (limburg) hoogstens 2x per maand een 997!
16 jan 2007 0:07
maar het verschil met een gt3 is enorm.