Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

04 okt 2006 22:27

Ik las ergens dat de panamera basis met een 3.6 liter uitgerust wordt ?
Stel dat deze supermooi zou zijn, vier zitplaaten ,snel, zuinig en niet al te duur......waarom zou ie niet scoren....
De cayenne, is duur, verbruikt als geen ander , en verkoopt als zoete broodjes.

05 okt 2006 6:22

R.M.Boosten schreef:Hier in Nederland zie je ook bijna nooit een 911, zeker geen 997!

(als je 1 911 per 2 dagen ziet is dat veel) 997 zie ik zo'n eens in de maand!

Cayennes een stuk of 3 per dag!

Moet je wat meer op de snelweg rijden :mrgreen:

05 okt 2006 8:58

F@RGO schreef:Ik las ergens dat de panamera basis met een 3.6 liter uitgerust wordt ?
Stel dat deze supermooi zou zijn, vier zitplaaten ,snel, zuinig en niet al te duur......waarom zou ie niet scoren....

Zo denk ik er ook over, als je een Cayenne kan verkopen, dan zeker een Panamera.

En zo goedkoop is een Cayenne nu toch ook niet. De 6-cylinder, akkoord maar een S en Turbo...

05 okt 2006 9:08

rufie schreef:
F@RGO schreef:Ik las ergens dat de panamera basis met een 3.6 liter uitgerust wordt ?

Zo denk ik er ook over, als je een Cayenne kan verkopen, dan zeker een Panamera.

En zo goedkoop is een Cayenne nu toch ook niet. De 6-cylinder, akkoord maar een S en Turbo...

Komt zo wat op hetzelfde neer :wink:

05 okt 2006 15:59

Ik zit ook wel eens in een auto ;)

En toch zie ik hier (limburg) hoogstens 2x per maand een 997!

15 jan 2007 21:32

Ik dacht dat het de opvolger van de928 was , maar het verschil met een gt3 is enorm. :shock: Afbeelding

Re: panamera of cayenne

15 jan 2007 21:45

ron2.2E schreef:Misschien is dit al eerder ter sprake gekomen maar ja, ik ben ook nog nieuw op het forum ( zie posting van mijn RT12 filmpje!!!0 :?
Als je het geld zou hebben zou het dan de cayenne of de panamera worden???? Ze hebben allebei denk dezelfde hoeveelheid ruimte, de cayenne ziet bijna nooit een korrel zand,alleen maar asfalt. Dus waarom een terreinwagen??
Afbeelding

Ik wil toch eerst de Panamera in het wild zien voor ik weet welke het zou worden :wink:

15 jan 2007 22:59

Mijn idee. Zolang niemand nog precies weet hoe de Panamera er precies uit gaat zien en wat ie gaat bieden voor hoeveel geld blijft het gissen.

15 jan 2007 23:57

R.M.Bootsen schreef
Ik zit ook wel eens in een auto

En toch zie ik hier (limburg) hoogstens 2x per maand een 997!

Ik rij dagelijks door het land en zie er regelmatig 1.
Wat betreft de Panamera had ik dus waarschijnlijk een verkeerd beeld.
Ik was dus geschrokken van die (onduidelijke)foto,het is dus (helaas) geen opvolger van de 928, maar een nieuw model :?:
Ben als 996 rijder best wel onder de indruk van een kjn(turbo)
Vind persoonlijk de panemera meer iets voor de gefortuneerden(rijken) onder ons :!: :?:

16 jan 2007 0:07

maar het verschil met een gt3 is enorm.

Of het is een vertekening of iemand (bij Porsche??)zit rot te lachen over al het commentaar en denkt...dat heb ik toch wel even mooi "gesjopt". Als je de ruim 4 meter lengte en 1.30 meter hoog van de GT3 vergelijkt met de Panamera zou deze 6 meter lang en 2 meter hoog worden.
Plaats een reactie