Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

09 okt 2006 13:34

mooie foto's :!: de 4 S ziet er perfect uit
een nieuwe nummerplaat ook precies :?

12 okt 2006 15:26

Er is trouwens een opvallend verschil wat de sound betreft : die is nu namelijk prominenter aanwezig, alsof de spoiler voorheen als een soort scherm fungeerde.

Ook positief dus 8)

12 okt 2006 16:45

... vanwaar het andere kenteken :?:

RS4

12 okt 2006 17:32

Mannen,

nen RS4 is ok, maar 75000 euro voor ne Audi model A4, komaan........
+ Remmen origineel niet goed op circuit, dan moet je de keramische nemen.

Goeie keuze man, bij houden.

12 okt 2006 18:24

Olaf schreef:... vanwaar het andere kenteken :?:


Vennootschap opgericht, die de 4S van mij heeft overgenomen, fiscaal hyperinteressant :wink:

Re: RS4

12 okt 2006 19:47

fvdvelde schreef:Mannen,

nen RS4 is ok, maar 75000 euro voor ne Audi model A4, komaan........
+ Remmen origineel niet goed op circuit, dan moet je de keramische nemen.

Goeie keuze man, bij houden.


Met de remmen van een RS4 is niets mis mee.
Alsof jij met je Porsche de hele dag ophet circuit rijdt.

12 okt 2006 21:04

Remmen van Audi zijn (bij normaal weggebruik....) m.i. inderdaad ruim voldoende, laatst in een A3 gereden, en als je al kijkt naar het rempedaal sta je bijna stil.... (misschien wat té bekrachtigd...RS-R?)
Bij circuitgebruik gelden natuurlijk heel andere standaards.............
Laatst bijgewerkt door Epicurus op 12 okt 2006 21:56, in totaal 1 keer bewerkt.

12 okt 2006 21:11

Epicurus schreef:Remmen van Audi zijn (bij normaal weggebruik....) m.i. inderdaad ruim voldoende, laatst in een A3 gereden, en als je al kijkt naar het rempedaal sta je bijna stil.... (misschien wat té bekrachtigd...RS-R?)
Bij circuitgebruik gelden natuurlijk heel ander standaards.............


Oh, dan voldoet elke nieuwe auto zo'n beetje aan dat criterium. Beetje Golf diesel staat ook in ongeveer 33 meter stil vanaf 100km/u en de remmen bijten al bij de lichtste aanraking van het pedaal. Maarrr, wist je dat 200pk ook ruim voldoende is bij "normaal" weggebruik? :wink:

12 okt 2006 21:57

Jort schreef:
Epicurus schreef:Remmen van Audi zijn (bij normaal weggebruik....) m.i. inderdaad ruim voldoende, laatst in een A3 gereden, en als je al kijkt naar het rempedaal sta je bijna stil.... (misschien wat té bekrachtigd...RS-R?)
Bij circuitgebruik gelden natuurlijk heel ander standaards.............


Oh, dan voldoet elke nieuwe auto zo'n beetje aan dat criterium. Beetje Golf diesel staat ook in ongeveer 33 meter stil vanaf 100km/u en de remmen bijten al bij de lichtste aanraking van het pedaal. Maarrr, wist je dat 200pk ook ruim voldoende is bij "normaal" weggebruik? :wink:




Volledig eens.

12 okt 2006 22:02

Dus waarom willen we dan toch liefst méér dan 200pk en beter dan "ruim voldoende"? :twisted:

12 okt 2006 22:14

Jort schreef:Dus waarom willen we dan toch liefst méér dan 200pk en beter dan "ruim voldoende"? :twisted:


Dat is een héél andere kwestie, daarvoor moeten we denk ik terug naar de oertijd........

RS-R

12 okt 2006 23:01

RS-R schreef:Met de remmen van een RS4 is niets mis mee.
Alsof jij met je Porsche de hele dag ophet circuit rijdt



Beste
RS4 of S4, ga maar is een stevig namiddagje rijden in de ardennen of op circuit dan zal je wel anders zingen over de remmen.
Na een paar stevige remacties van 220 naar 60, op dat moment ga je eens met het voetje op de rem en kan je bijna helemaal tot op de bodem duwen. Sponske...
Porsche remmen, na 5 rondes op de Nordschleife ( rond de 100km) intensief remmen, geen sponzig gevoel of smorende blokjes.
Anders vraag je maar is af waarom de meeste niet porschisten andere remmenkits steken ( AP-RAcing, Brembo)
Ik heb een collega met een S4 en die man is snel van gedacht verandert, big brake kit voor de paardjes te kunnen stoppen.

Natuurlijk RS-R als ge gelijk ne bompa met die power rijd, dan zijn da goeie remmen, op mijn zuster hare polo ook zene van 160 naar 0.

En RS-R ik ben geboren op het circuit dus...... :roll:
Plaats een reactie