09 okt 2006 13:34
12 okt 2006 15:26
12 okt 2006 16:45
12 okt 2006 17:32
12 okt 2006 18:24
Olaf schreef:... vanwaar het andere kenteken
12 okt 2006 19:47
fvdvelde schreef:Mannen,
nen RS4 is ok, maar 75000 euro voor ne Audi model A4, komaan........
+ Remmen origineel niet goed op circuit, dan moet je de keramische nemen.
Goeie keuze man, bij houden.
12 okt 2006 21:04
12 okt 2006 21:11
Epicurus schreef:Remmen van Audi zijn (bij normaal weggebruik....) m.i. inderdaad ruim voldoende, laatst in een A3 gereden, en als je al kijkt naar het rempedaal sta je bijna stil.... (misschien wat té bekrachtigd...RS-R?)
Bij circuitgebruik gelden natuurlijk heel ander standaards.............
12 okt 2006 21:57
Jort schreef:Epicurus schreef:Remmen van Audi zijn (bij normaal weggebruik....) m.i. inderdaad ruim voldoende, laatst in een A3 gereden, en als je al kijkt naar het rempedaal sta je bijna stil.... (misschien wat té bekrachtigd...RS-R?)
Bij circuitgebruik gelden natuurlijk heel ander standaards.............
Oh, dan voldoet elke nieuwe auto zo'n beetje aan dat criterium. Beetje Golf diesel staat ook in ongeveer 33 meter stil vanaf 100km/u en de remmen bijten al bij de lichtste aanraking van het pedaal. Maarrr, wist je dat 200pk ook ruim voldoende is bij "normaal" weggebruik?
12 okt 2006 22:02
12 okt 2006 22:14
Jort schreef:Dus waarom willen we dan toch liefst méér dan 200pk en beter dan "ruim voldoende"?
12 okt 2006 23:01
RS-R schreef:Met de remmen van een RS4 is niets mis mee.
Alsof jij met je Porsche de hele dag ophet circuit rijdt