16 okt 2006 15:14
sebas20vt schreef:
manuel pelzer in kerkrade
16 okt 2006 15:23
sebas20vt schreef: ... zit nu op 284 pk en 420 NM.
16 okt 2006 15:28
sebas20vt schreef:Olaf schreef:michael schreef:sebas20vt schreef:kleine 20
Heb je een top 911 3.2 voor.
Of een hele nette 911 SC![]()
.... of de 911 (type 964) van Ome Bart
sebas20vt schreef:En ik vind dit persoonlijk een super mooie velg. Al stond er Lada op.
Yeah Right![]()
Ja, maar spreek je dan over qua vermogen ( PK, NM )
zit nu op 284 pk en 420 NM.
16 okt 2006 15:34
michael schreef:sebas20vt schreef:Olaf schreef:michael schreef:sebas20vt schreef:kleine 20
Heb je een top 911 3.2 voor.
Of een hele nette 911 SC![]()
.... of de 911 (type 964) van Ome Bart
sebas20vt schreef:En ik vind dit persoonlijk een super mooie velg. Al stond er Lada op.
Yeah Right![]()
Ja, maar spreek je dan over qua vermogen ( PK, NM )
zit nu op 284 pk en 420 NM.
Nog een beetje grip bij vlot accelereren? Of eerst een setje voorbanden oproken tot in de 3de versnelling? Waarom overstappen naar een P? Kan alleen maar tegenvallen qua vermogen dan.
BTW uitdraai van een rollenbanktest?
16 okt 2006 15:37
Olaf schreef:sebas20vt schreef: ... zit nu op 284 pk en 420 NM.
Aan de krukasen dat op voorwielen die met adaptorplaten aan de remschijven zitten
![]()
Leuk voor rechtuit, als je dat vermogen uberhaupt al op de straat kan krijgen![]()
911 Type 964 heeft standaard 250 Pk op de achterwielen.... en een koppel van 310 Nm bij 4800 toeren
16 okt 2006 15:38
Devils son schreef:sebas20vt schreef:
manuel pelzer in kerkrade
Die stond bij mij al niet zo hoog aangeschreven (gebaseerd op een blik op zijn site, dus an sich een nietszeggende mening).
Maarre... welk bestelnummer staat er nu op de velg?
16 okt 2006 15:55
sebas20vt schreef:Sorry dat ik het zeg, maar je merkt echt een duidelijk verschil tussen mensen die respect hebben voor andermans werk en mensen die uit de hoogte doen omdat ze Porsche rijden, beetje jammer.
16 okt 2006 16:12
16 okt 2006 16:16
911-lover schreef:sebas20vt schreef:Sorry dat ik het zeg, maar je merkt echt een duidelijk verschil tussen mensen die respect hebben voor andermans werk en mensen die uit de hoogte doen omdat ze Porsche rijden, beetje jammer.
Als je even je eigen topicje doorleest en de URL-etjes aanklikt zal je merken dat ik wel respect heb voor verbouwd wagens en ook voor niet Porsches. Wat jij nu hebt had ik soortgelijk al een dikke 10 jaar terug .
Ps : Ik heb die wagen nog steeds.
En hoe mooi verbouwd en snel dat de wagen ook is (en die is sneller dan de meeste P's en andere superwagens) het heeft het charisma niet.
Vandaar dat ik er nu niet meer mee rijd.
16 okt 2006 16:32
sebas20vt schreef:Ja, maar spreek je dan over qua vermogen ( PK, NM )
zit nu op 284 pk en 420 NM.
sebas20vt schreef:...Deze is inmiddels vervangen door een iets :} sterkere 1.8 20V Turbo uit de audi TT
16 okt 2006 16:43
16 okt 2006 16:46
mhoeneveld schreef:sebas20vt schreef:Ja, maar spreek je dan over qua vermogen ( PK, NM )
zit nu op 284 pk en 420 NM.
![]()
![]()
![]()
Waar haal je dat vandaan....sebas20vt schreef:...Deze is inmiddels vervangen door een iets :} sterkere 1.8 20V Turbo uit de audi TT[url]
Volgens mij levert deze motor vanuit de 2005 serie 'slechts' 187 pk. Daarnaast kan deze motor met met de inhoud/toeren kromme nooit zo hoog komen volgens mij...[/url]
16 okt 2006 16:48
sebas20vt schreef:Waar haal je dat vandaan....
16 okt 2006 16:57
16 okt 2006 18:26
17 okt 2006 18:16
17 okt 2006 20:04
17 okt 2006 20:35
sebas20vt schreef:mhoeneveld schreef:sebas20vt schreef:Ja, maar spreek je dan over qua vermogen ( PK, NM )
zit nu op 284 pk en 420 NM.
![]()
![]()
![]()
Waar haal je dat vandaan....sebas20vt schreef:...Deze is inmiddels vervangen door een iets :} sterkere 1.8 20V Turbo uit de audi TT[url]
Volgens mij levert deze motor vanuit de 2005 serie 'slechts' 187 pk. Daarnaast kan deze motor met met de inhoud/toeren kromme nooit zo hoog komen volgens mij...[/url]
BAM is orgineel op 1 bar 225 pk, rijd nu op 1.6 bar. reken uit je winst.
17 okt 2006 20:41
Devils son schreef:
Welke Porsche specialist? Want de 964 clubsport heeft eenvoudigweg nooit bestaan.
17 okt 2006 21:07
17 okt 2006 21:31
17 okt 2006 22:06
17 okt 2006 22:10
Devils son schreef: Of iedere 944 met 250 pk "Turbo S" noemen.
17 okt 2006 22:13
HenkC2C schreef:
Wel wanneer het af fabriek het geval is toch?
17 okt 2006 22:15