28 okt 2006 13:27
28 okt 2006 14:13
ppp 356 schreef:
Wil je zeggen de 2.7 de 993 of de 996?
28 okt 2006 15:49
28 okt 2006 20:27
Vette rp schreef:puur op prestaties, technniek en afwerking gezien is de porsche een betere auto als de corvette.
28 okt 2006 20:32
28 okt 2006 20:43
28 okt 2006 21:10
28 okt 2006 22:29
Marcel schreef:Vette rp schreef:puur op prestaties, technniek en afwerking gezien is de porsche een betere auto als de corvette.
Welke Porsche tov welke Corvette???? Waarom is het nou zo moeilik om toe te geven dat een Corvette gewoon super value for money is, daar doen we een Porsche toch niets tekort mee....
28 okt 2006 22:50
28 okt 2006 23:06
29 okt 2006 14:47
ppp 356 schreef:Marcel schreef:Vette rp schreef:puur op prestaties, technniek en afwerking gezien is de porsche een betere auto als de corvette.
Welke Porsche tov welke Corvette???? Waarom is het nou zo moeilik om toe te geven dat een Corvette gewoon super value for money is, daar doen we een Porsche toch niets tekort mee....
Oké oké; Een Corvette is super value for money![]()
29 okt 2006 15:37
29 okt 2006 16:09
ruud964 schreef:Of een Subaru WRXRijdt ook een aantal porsches zoek en kost minder
![]()
Oeps wat zeg ik nu![]()
29 okt 2006 19:30
29 okt 2006 19:35
968mint schreef:Laat ik mijn GT3 nu net gekocht hebben bij een dealer waar het "vol" stond met corvette's (Kroymans Breukelen), je zou kunnen zeggen dat ik hem uit het hol van de leeuw heb gered. .
29 okt 2006 19:36
29 okt 2006 19:53
968mint schreef:Laat ik mijn GT3 nu net (2mnd geleden) gekocht hebben bij een dealer waar het "vol" stond met corvette's (Kroymans Breukelen), je zou kunnen zeggen dat ik hem uit het hol van de leeuw heb gered. Inderdaad, met name de laatste versie schijnt heel goed te rijden en ziet er best mooi uit. Over smaak en emoties valt moeilijk te twisten (duidelijk wat ik gekozen heb). Ik denk alleen wel dat een goede gebruikte porsche wel degelijk op de lange termijn niet duurder hoeft te zijn dan de "goedkopere" corvette. Porsche houden op de langere termijn toch beter hun waarde en blijven couranter. Een corvette is denk eerder een "oude" auto.
29 okt 2006 23:01
paSCal schreef:(overigens zou ik ook wel een gt-turbo/wrx willen, maarja....)
29 okt 2006 23:55
ECT schreef: Dan kiest de high-end met poen toch voor de Mark Levinson omdat hij net dat beetje extra heeft, terwijl de Krell ook een krachtpatser is.
De een is dus voor een beetje extra exclusiviteit bereid er meer voor te betalen, dan de ander. Daarom maakt een Corvette me echt niet warm omdat ik daar niet het type bestuurder voor ben. Dan voel ik me meer een patser en pooier dan in een Porsche.
Devils son schreef:Op het juiste moment gas geven en schakelen... helpt ook. Zeker bij dit soort verschillen maakt zoiets ook uit en zal de Turbo met tiptronic het vaak winnen omdat die altijd maximaal presteert (is de Z06 te verkrijgen met automaat?).
30 okt 2006 11:01
Jort schreef:
Kweenie, de Z06 heeft geen last van turbotraagheid, de 911 nog steeds.
01 nov 2006 20:33
01 nov 2006 20:38
Maar in het voorgaande zit tevens een minpunt van de snelste 911 aller tijden besloten: jazeker, hij heeft een turbogat, ondanks de toepassing van twee drukvullers met variabele geometrie. Hoewel de platte zescilinder al bij 1950 toeren zijn maximale koppel zou moeten leveren, drukt de 911 Turbo je in de praktijk pas rond de 3.000 toeren met vol geweld in de stoel. En ook boven dat toerental verstrijkt er na het vloeren van het gaspedaal onmiskenbaar wat tijd voordat de Porsche goed los gaat.
01 nov 2006 21:27
01 nov 2006 21:37
RufBTR schreef:dan kunnen deze mannen vast niet het uitertste uit de 997 turbo halen![]()
01 nov 2006 22:02
RufBTR schreef:stel de vraag aan turbo rijders die een 930/965 hebben gehad en daarna naar een 993 TT zijn gegaan, welk gevoel geeft je meer het snelheids gevoel, een 930 of een 993TT. En dat heeft alleen maar te maken met de gigantische klap die je krijgt bij een 930(getuned of ongetunded) vanaf de 993 TT(standaard) is het subtieler gebracht, maar daarom gaan ze nog steeds heel hard vooruit.