12 jan 2007 12:47
adu schreef:Marcel schreef:(..) wie biedt er 50,000 euro voor de mijne???
993 RS op Mobile € 49.911, 7/96 nog geen 80.000 km ..
12 jan 2007 12:49
MichM3 schreef:adu schreef:Marcel schreef:(..) wie biedt er 50,000 euro voor de mijne???
993 RS op Mobile € 49.911, 7/96 nog geen 80.000 km ..
...waarschijnlijk een Touring...bij de 993RS groot verschil in prijs met Club Sport
12 jan 2007 12:51
12 jan 2007 12:53
12 jan 2007 12:54
Flyer.. schreef:een targa rs?? Is dit niet een zeer slechte combinatie owv de zwakkere constructie van het dak ..?
12 jan 2007 12:59
Flyer.. schreef:een targa rs?? Is dit niet een zeer slechte combinatie owv de zwakkere constructie van het dak ..?
12 jan 2007 12:59
Devils son schreef:Flyer.. schreef:een targa rs?? Is dit niet een zeer slechte combinatie owv de zwakkere constructie van het dak ..?
Het is zelfs een idiote combinatie.
12 jan 2007 13:00
Marcel schreef:
en dunnere ruiten, dunner plaatwerk is per defenitie toch echt "minder"...en daar rijdt ie niet fijner van, wel harder...
12 jan 2007 13:28
adu schreef:Bij Wolbert: 964 RS
Volgens zijn site niet te koop
12 jan 2007 13:34
Rob Herfst schreef:adu schreef:Bij Wolbert: 964 RS
Volgens zijn site niet te koop
Is inderdaad wel raar!
Wel op de site, maar niet te koop.........![]()
12 jan 2007 13:36
12 jan 2007 14:05
MichM3 schreef:Alles is te koop...het komt neer op de prijs...is een N-GT zo op de foto te zien of ben ik mis?...misschien als je 100k euro legt, mag je 'm mee nemen...belachelijk overigens om iets te midden van je occasie wagens aan te bieden dat niet te verkopen is..."prestige-advert"?
12 jan 2007 14:18
12 jan 2007 14:39
pakkie schreef:Het zal ongetwijfeld al vele meerdere malen gepasseerd zijn, maar wat zijn nu de exacte verschillen tussen de C2 en de RS? De RS staat ook hoog op mijn verlanglijstje....
Paskal
12 jan 2007 16:18
MichM3 schreef:...zo losjes uit de mouw geschud voor de Lightweight RS (zoals het overgrote deel):
- dunnere ruiten
- beperkt gebruik van isolatiemateriaal
- alu kofferdeksel
- andere achterbumper zoals de 965
- geen schuifdak
- geen stuurbekrachtiging
- geen achterbank
- geen airco
- geen centrale vergrendeling
- deuren vanbinnen te openen met lintjes ipv klinken
- Recaro stoelen, niks electrisch
- geen electrische spiegels
- geen electrische ruiten
- geen radio, wel de pre radio uitrusting met 2 boxen in het dashboard
- ophanging regelbaar in hoogte
- remmen van 965 met sportiever afgestelde ABS
- sperdifferentieel 30/75
- magnesium wielen cup design in 7.5" vooraan en 8.5" achteraan
- lichtjes gerolde wielbogen voor meer bewegingsvrijheid van de wielen
- geen anti-roest coating onderaan omwille van gewicht
- single-mass vliegwiel
- de beste motoren van de band werden uitgekozen en kregen een gewijzigde chip => 260 pk
- massa-schakelaar in koffer
- kleinere en minder krachtige accu
- uitgebreid kleurenpakket (Maritime Blue, Rubystone Red, Mint Green, Signal green, Canary??? Yellow => ben niet zeker van de naam van de gele kleur, maar het is geen Speedgelb!)
=> 130 kg gewichtsbesparing is niet niks
...ik ben waarschijnlijk hier en daar zaken vergeten, maar ik denk dat het belangrijkste wel vernoemd is
12 jan 2007 16:32
12 jan 2007 17:07
12 jan 2007 17:24
12 jan 2007 17:28
12 jan 2007 17:38
MichM3 schreef:klopt maar de kit is regelbaar in hoogte dus je kiest het zelf.
12 jan 2007 17:54
Devils son schreef:MichM3 schreef:klopt maar de kit is regelbaar in hoogte dus je kiest het zelf.
Ook de gewone 964 is in hoogte regelbaar (niet veel, maar wel een beetje).
12 jan 2007 17:59
V-8 schreef:Ik kijk al wel een poosje mee op het forum, maar zal me dan netjes voorstellen en uiteraard wat foto's posten van beide P's
12 jan 2007 18:35
MichM3 schreef:...zo losjes uit de mouw geschud voor de Lightweight RS (zoals het overgrote deel):
- dunnere ruiten
- beperkt gebruik van isolatiemateriaal
- geen schuifdak
- geen stuurbekrachtiging
- geen achterbank
- geen airco
- geen centrale vergrendeling
- deuren vanbinnen te openen met lintjes ipv klinken
- niks electrisch
- geen electrische spiegels
- geen electrische ruiten
- geen radio, wel de pre radio uitrusting met 2 boxen in het dashboard
- geen anti-roest coating onderaan omwille van gewicht
- single-mass vliegwiel
- kleinere en minder krachtige accu
12 jan 2007 18:37
Devils son schreef:Marcel schreef:
en dunnere ruiten, dunner plaatwerk is per defenitie toch echt "minder"...en daar rijdt ie niet fijner van, wel harder...
Lichtgewicht niet fijner?
12 jan 2007 18:54