16 maart 2007 19:41
17 maart 2007 0:33
RS-R schreef:Oh, Koentje krijgt hulp
17 maart 2007 2:30
17 maart 2007 10:49
911-lover schreef:.....
17 maart 2007 11:40
John4S schreef:Hardtop is een beetje als winterbanden monteren, als het ff kan liever niet.
17 maart 2007 12:48
17 maart 2007 12:58
17 maart 2007 13:05
ppp 356 schreef:Zal even een rijtje opsommen van mogelijkheden waarom, zonder dat de eigenaar en/of bestuurder geen echte cabriofan is.
17 maart 2007 14:00
ppp 356 schreef:Een cabrio die dicht ligt met mooi weer. Typisch voorbeeld van vooroordelen weer![]()
![]()
Zal even een rijtje opsommen van mogelijkheden waarom, zonder dat de eigenaar en/of bestuurder geen echte cabriofan is .....
Jeroen C3.0 schreef:Ik denk dat dit inderdaad een ideaal ding is voor een daily-driver cabrio.
"Nice to have" denk ik, hoewel ikzelf als ik een G-cab. zou hebben mij niet al dat werk op de hals zou halen ieder jaar.
17 maart 2007 14:38
Jeroen C3.0 schreef:Ik denk dat dit inderdaad een ideaal ding is voor een daily-driver cabrio.
PPP356 schreef: Waar ze hier allemaal van wakker liggen
17 maart 2007 15:36
17 maart 2007 17:57
18 maart 2007 14:50
EriC4C schreef:Jeroen C3.0 schreef:Ik denk dat dit inderdaad een ideaal ding is voor een daily-driver cabrio.
"Nice to have" denk ik, hoewel ikzelf als ik een G-cab. zou hebben mij niet al dat werk op de hals zou halen ieder jaar.
Voorspelbare opmerking van een coupist, iemand die het liefste een vast dak boven z'n hoofd heeft, en dus weer.
18 maart 2007 17:11
Jeroen C3.0 schreef:Ik ben inderdaad in het gval van 911 een coupist, omdat ik dat zelf een mooiere lijn vind hebben.
Jeroen C3.0 schreef:Ik bedoelde alleen dat je iets aan zo'n hardtop zou hebben als je echt veel km-tjes zou maken in de winter, daily driver dus.
18 maart 2007 18:49
19 maart 2007 13:46