PEF schreef:Zwart zou knapper zijn (volgens mij) , maar idd veeeeeeel minder exclusief. Het gaat mooi worden. Ga je naast het geel ook dat randje afwerken zoals de foto?
Met "dat randje" bedoel je neem ik aan het chromen randje? Die moet er uiteraard wel komen. Dat zal nog een aardige spuitklus zijn, maar dat vind ik nu juist een uitdaging.
Maar goed... ik heb na veel te lang niets te hebben gedaan, eindelijk een serieuze update:
Ik steek meteen van wal met de lak op de Turbo
Ik was over het spuitwerk best wel tevreden. Ik ga de lak nog wel een beetje opschuren voor de volgende lagen lak. Dan mag het model weer verder rusten totdat hij wordt afgelakt.
Ook heb ik de Turbo S gespoten. Dit was alleen een ware ramp! Kijk en huiver:
De body is gespoten met een watergedragen lak. Ik heb daar nog maar weinig ervaring mee, maar het is duidelijk dat je daar NOG VEEL MEER geduld voor nodig hebt, dan voor thinner gedragen lak. Ik moet het model dus weer opschuren en opnieuw spuiten.
Ondertussen ben ik ook al een eind verder met het interieur. De interieur bekleding is aangebracht en ook de decals.
De Turbo S krijgt de carbon accenten welke ik toch wel goed gelukt vind. Alleen sneuvelde de dashboard decal, dus daarvoor moet ik een nieuwe printen.
Leuk zo'n CF stuurtje, maar ik zie dat ik nog wel wat moet bijwerken
Ik dacht dat dit model wel wat vlotter in elkaar zou gaan, maar steeds loop ik weer tegen problemen aan, of zie ik dingen die ik gewoonweg MOET veranderen. Hopelijk lukt het mij om nog dit jaar beide wagens af te ronden
Arno