28 feb 2008 0:19
28 feb 2008 1:13
Dr. Wieggie schreef:koste me een kleine 20k ...
28 feb 2008 1:37
28 feb 2008 8:12
Nicolò schreef:Enne, als je zelf laat reviseren heb je nog matching numbers en bij zo'n ruilblok niet meer.
Enne 2, misschien moet een in te nemen blok nog aan bepaalde eisen voldoen c.q. reviseerbaar zijn?
28 feb 2008 10:01
28 feb 2008 10:11
Jurrian schreef:Waar zit dan dat verschil iniemand die daar een verklaring voor heeft
28 feb 2008 10:32
28 feb 2008 11:17
anton964 schreef:heb ook bij erpa revisie blokken zien staan voor €4500 geloof ik. wel met inruil oude motor!
Jurrian schreef:Matching numbers bij een 964, doet absoluut niets af aan de waarde. praten hier wel over dik 10.000 euro verschil.
28 feb 2008 11:29
28 feb 2008 11:31
Olaf schreef:20K vind ik ook wel weer aan de hoge kant ... maar zoals Paul al aan geeft, WIJ weten niet wat er allemaal vervangen is aan peperdure onderdelen![]()
28 feb 2008 11:43
Joannes schreef:Er zijn er genoeg te koop, ook met garantie !
Of gewoon een ruilblok tegen een redelijke prijs laten monteren.
28 feb 2008 11:46
28 feb 2008 11:53
28 feb 2008 12:17
28 feb 2008 12:21
28 feb 2008 12:27
28 feb 2008 12:30
28 feb 2008 12:32
28 feb 2008 12:38
wolf schreef:mi zeer forse bedragen
arbeidsloon 65€ ex btw in 2003?? ik ga ook porsche-monteur worden...
28 feb 2008 12:41
28 feb 2008 12:46
28 feb 2008 12:50
Olaf schreef:Joannes schreef:Er zijn er genoeg te koop, ook met garantie !
Of gewoon een ruilblok tegen een redelijke prijs laten monteren.
Garantie is niet zaligmakend ... na 3 maanden garantie (of 'n jaar) kan je hetzelfde overkomen ... net als met 'n "ruilblok" - daarvan weet je de geschiedenis niet - en kan je binnen No Time met 'n zelfde soort probleem geconfronteerd worden![]()
28 feb 2008 12:53
Joannes schreef:Eh, voor 20 KEuro koop je een hele leuke Boxster voor erbij...........
28 feb 2008 12:58
28 feb 2008 13:00