01 jun 2008 23:28
02 jun 2008 0:03
02 jun 2008 4:20
renetrzes schreef:Enorm brute auto. Zal nog even doorsparen voor 4 S maar dan wel cabrio in mijn geval.
02 jun 2008 10:08
Je kan het ook andersom zien.RobbertR schreef:Voor wat betreft de kick die je beschrijft; die is er zo vanaf.
Inmiddels heb ik een paar maanden mijn Boxstertje (ook 2.5) en ben daar nog steeds ontzettend blij mee. Rijdt super en blijft leuk met het kapje open.
Echter vorige week in een BoxsterS van van forumlid gereden en dat was wel echt een wereld van verschil. Stiekum ben ik nu toch aan het kijken voor een opvolger voor mijn 2.5je. Qua vermogen is een 2.5 namelijk niet echt schokkend.
En vergis je niet. Een niet al te dure 2.5 wordt uiteindelijk ook een geldverslindend project. Als je hem hebt wil je toch meer zoals (dikke velgen, andere lampen, misschien een hardtop, sportuitlaat etc, etc, etc) dit soort dingen loop je helemaal op leeg.
Als je dit allemaal optelt, dan kom je uiteindelijk heel dicht in de buurt van een veel brutere Porsche.
02 jun 2008 14:18
RobbertR schreef:Als je hem hebt wil je toch meer zoals (dikke velgen, andere lampen, misschien een hardtop, sportuitlaat etc, etc, etc)
02 jun 2008 14:23
02 jun 2008 16:47
02 jun 2008 16:49
02 jun 2008 20:49
02 jun 2008 21:52
02 jun 2008 21:59
renetrzes schreef:de dealer de 964 cabrio die ik ook op het oog heb een akk gaat geven en mij daarvan deze week de uitslag van gaat geven.
Tevens wil hij nog eens kritisch naar de tr 6 kijken voor beter inruil.
02 jun 2008 21:59
02 jun 2008 22:03
ruud964 schreef:...maar wordt behoorlijk gecompenseerd in de bochten waar een boxster de lakens uitdeelt...
02 jun 2008 22:03
Rob Herfst schreef:renetrzes schreef:de dealer de 964 cabrio die ik ook op het oog heb een akk gaat geven en mij daarvan deze week de uitslag van gaat geven.
Tevens wil hij nog eens kritisch naar de tr 6 kijken voor beter inruil.
Misschien dat ik het niet goed lees, maar gaat de verkopende dealer de 964 zelf een AKK geven.....![]()
![]()
![]()
![]()
02 jun 2008 22:11
02 jun 2008 22:32
02 jun 2008 22:33
02 jun 2008 22:35
ruud964 schreef:Rob Herfst schreef:renetrzes schreef:de dealer de 964 cabrio die ik ook op het oog heb een akk gaat geven en mij daarvan deze week de uitslag van gaat geven.
Tevens wil hij nog eens kritisch naar de tr 6 kijken voor beter inruil.
Misschien dat ik het niet goed lees, maar gaat de verkopende dealer de 964 zelf een AKK geven.....![]()
![]()
![]()
![]()
Jouw oogjes, alhoewel mij dat verbaasd, lijken mij prima
Dan denk ik dat ik weet wat de uitslag gaat worden![]()
Ja diep in mijn hart de 964 !!!!!!!!!![]()
@lydia: okee, ik bedoel dan vlot (zonder veel drama) de bochten nemen.
02 jun 2008 22:38
ruud964 schreef:@lydia: okee, ik bedoel dan vlot (zonder veel drama) de bochten nemen.
02 jun 2008 22:41
Lydia schreef:ruud964 schreef:@lydia: okee, ik bedoel dan vlot (zonder veel drama) de bochten nemen.
Tja, daar help je juist de kick mee op zeep. Enneuh ... je kunt zó lekker driften zonder drama!
02 jun 2008 22:44
02 jun 2008 22:46
Lydia schreef:Jip, dat kan. Ik heb wat rubber versleten met deze kikker! Toen ik haar net had, zei een kennis van mij dat een 4S niet uit kan breken. Dus ik knalhard de afrit af. Dus wel, hè? Vlak langs de lantaarnpaal. Áls een 4S uitbreekt, is er bijna geen houden meer aan. Donuts draaien kost echter wel héél erg veel moeite, is niet te doen!
02 jun 2008 22:50
02 jun 2008 22:52
="Lydia"]Donuts draaien kost echter wel héél erg veel moeite
02 jun 2008 22:52
jeroenoop schreef:Als ik het goed heb heeft zij het van de toppers in deze wereld geleerd , o.a. Walter Rohrl .![]()