23 sep 2008 14:09
23 sep 2008 14:24
brian951 schreef:Ja..want voor je het weet beginnen er ook weer mensen te blaten over het C2 (997) vs C4 (996T) gedram..
23 sep 2008 15:59
23 sep 2008 17:36
ASW schreef:brian951 schreef:Ja..want voor je het weet beginnen er ook weer mensen te blaten over het C2 (997) vs C4 (996T) gedram..
Klopt!
23 sep 2008 17:57
23 sep 2008 18:03
23 sep 2008 19:13
23 sep 2008 19:45
drknauf schreef:en dan hebben we het nog niet eens gehad over de plofmotoren tot 10de maand 2005![]()
23 sep 2008 20:47
23 sep 2008 21:05
Paul van Engelen schreef:ASW schreef:brian951 schreef:Ja..want voor je het weet beginnen er ook weer mensen te blaten over het C2 (997) vs C4 (996T) gedram..
Klopt!
Heb me toch keurig ingehouden in mijn advies helemaal aan het begin![]()
![]()
23 sep 2008 21:10
23 sep 2008 21:12
24 sep 2008 9:25
24 sep 2008 11:31
Paul van Engelen schreef:drknauf schreef:en dan hebben we het nog niet eens gehad over de plofmotoren tot 10de maand 2005![]()
Knaufie je hebt meer verstand van gekleurde - of kleurloze- Porsches dan van de techniek
![]()
![]()
De Turbo heeft de motor op basis van die vreselijk slechte 964 motoren, en dus ook die van de 993![]()
![]()
24 sep 2008 11:57
24 sep 2008 15:09
24 sep 2008 15:31
torig schreef:...
Dat de 993 hoge prijzen haalt, heeft eerder met emotie & kleinere productie aantallen te maken.
.
24 sep 2008 15:40
24 sep 2008 15:42
24 sep 2008 15:48
24 sep 2008 15:48
R.M.Boosten schreef:Een 993 brengt meer emotie met zich mee dan een 996 (de normale versies dan).
24 sep 2008 15:53
24 sep 2008 15:59
24 sep 2008 17:02
24 sep 2008 17:17
torig schreef::oops: Klopt Mark!
Ik zat even op mijn 320 paarden