15 okt 2008 22:57
15 okt 2008 23:14
16 okt 2008 7:35
16 okt 2008 12:24
17 okt 2008 0:00
wolf schreef:na de 3.2 is het nooit meer goed gekomen.
vadsige karren met 4wd en cupholders. electronische ingrijptrucs voor matige bestuurders. billenheizung en interdepartementale airco. nutteloze spoilertjes die omhoog komen bij wel 80 km het uur. launch control voor als je niet met je koppeling kunt omgaan. knopjes om je uitlaatgeluid te versterken. hyperbekrachtigde remmen en idem sturen, voor 't vrouwtje. ontploffende waterkokers en lekkende krukassen. navis, ipods, stereo's en andere junk. file's en koos spee.
had je vroeger allemaal niet. je reed met al je zintuigen. lekker. doe het nog steeds.
17 okt 2008 8:29
17 okt 2008 8:34
molen934 schreef:Hij zette zijn uitlaat op sport via een knopje en hup meer geluid.
17 okt 2008 8:55
molen934 schreef:Na vele jaren eindelijk gisteren (donderdag 16 okt) een eind met een 997 S coupé kunnen rijden![]()
Moet wel toegeven, het maakt de keuze zeker niet makkelijker![]()
Een kennis kwam langs en had zich verwend, na de verkoop van zijn bedrijf had hij een nieuwe 911 gekocht![]()
Zelf opgehaald uit Stuttgart en met zeer veel optie''s erop, ook een motor erin met meer vermogen (400 pk)
Ga maar rijden, onderweg hem op "sportstand" gezet heel apart![]()
Wat een perfectie zo'n auto, in elk toerenbereik een enorm vermogen en geen enkel trillinkje.
Hij zette zijn uitlaat op sport via een knopje en hup meer geluid.
Werkelijk niet te vergelijken met mijn dikke 993, wat ze me al vertelde het zit dicht tegen een BMW en Audi aan.
Dik 25 jaar terug reed ik voor het eerst in een 911, dit was een 2,7 van 1974 met 150 pk en ging toen echt uit mijn dak en moest er één hebben![]()
Heb ik toch (nog) niet met de 997
17 okt 2008 9:07
17 okt 2008 11:04
Jij opereert, na de patient eerst k.o. te hebben gerost, met een gekartelde vuursteen of zo
17 okt 2008 11:58
horn schreef:goed verhaal wolfman. trek je berenvel aan, jaag een mammoet en sleep een vrouw aan haar haren naar je grot. Leve de vooruitgang!
18 okt 2008 10:35
18 okt 2008 10:51
18 okt 2008 12:10
996driver schreef:en om af te sluiten vind ik dat een 964 ook beter rijdt dan een 3.2 carrera maar kan me voorstellen dat met de laatste opmerking het niet iedereen eens is.
19 okt 2008 10:44
19 okt 2008 13:07
molen934 schreef:Joh wat was dat voorheen een stuk makkelijker, je had wat verdiend en kocht gewoon een wat jongere 911![]()
Maar deze stap is toch wel erruug groot, starte even later de "oude" 911 en snorde heerlijk naar huis
19 okt 2008 22:34
Piet schreef:Dat gold al voor de 997, en het wordt in deze kredietcrisistijden alleen maar beter. Snap het dus ook niet helemaal wat je zegt (en vraagprijzen zijn ook geen verkoopprijzen).
19 okt 2008 23:39
20 okt 2008 6:48
20 okt 2008 10:35
molen934 schreef:(..)Wat ik probeer te zeggen is de beleving van de waterkoker zo anders is als de luchtkoeler![]()
Je mist het geluid en de (ouderwetse) ronde klokken die je al jaaaaaren voor je ziet
Het is gewoon zo "gladjes"
20 okt 2008 10:44
zuugnap schreef:alles is gerelateerd aan money dus ook de keuze waarin jullie rijden!
20 okt 2008 13:31
20 okt 2008 13:34
20 okt 2008 13:35
2000 gtv schreef:Gelukkig wel.Laat ze nog maar lekker ff zakken die prijzen.ik ben standby.....![]()
20 okt 2008 15:04
yep verkocht aan Wolbert.molen934 schreef:2000 gtv schreef:Gelukkig wel.Laat ze nog maar lekker ff zakken die prijzen.ik ben standby.....![]()
Verkocht, nog geen spijt van