25 okt 2008 10:17
Paul van Engelen schreef:@Don en anderen: lees dit draadje in het Naslagwerk eens
25 okt 2008 10:28
Cuprohr schreef:Hoe verhoudt het weggedrag van een 993 2S t.o.v. een 4S?
25 okt 2008 11:43
25 okt 2008 11:45
Paul van Engelen schreef: Let op het ventiel...
25 okt 2008 12:06
rob964c4 die hier http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... 039#352039 schreef:idd er zijn holle en niet holle turbo's
-de holle zijn de spaken glad aan de achter zijde
-is het ventiel gat niet volledig rond maar is er een platte kant aan
-stalen ventillen
-bijde ander zitten er twee groeven per spaak dit voor gewichts besparing denk ik
en bij de turbo's staat er geen et waarde naast het ventiel
25 okt 2008 12:19
25 okt 2008 12:25
25 okt 2008 12:34
25 okt 2008 12:42
25 okt 2008 12:42
25 okt 2008 12:43
Vind ik knap,maar geloof jeLydia schreef:Met een 4S kun je ook reuze driften, geloof me!
25 okt 2008 12:45
25 okt 2008 13:17
Don schreef:Paul van Engelen schreef:@Don en anderen: lees dit draadje in het Naslagwerk eens
Ben ik op de vroege zaterdagochtend eindelijk wat wijzer geworden. Dank![]()
Teun schreef:Met die van mij lukte het niet, zelfs niet toen een kampioen het in mijn auto probeerde.
Lydia schreef:Met een 4S kun je ook reuze driften, geloof me!..... Op de Jubi rit op de parkeerplaats nog wat gedrift.
25 okt 2008 13:20
25 okt 2008 15:07
Lydia schreef:Op de Jubi rit op de parkeerplaats nog wat gedrift.
25 okt 2008 20:02
25 okt 2008 21:32
Renntech schreef:![]()
( door sommigen onderstuur genoemd)
Renntech schreef:Understeer is when the driver is scared! Oversteer is when the passenger is scared!
25 okt 2008 21:35
26 okt 2008 9:22
26 okt 2008 11:14
26 okt 2008 11:41
26 okt 2008 13:27
26 okt 2008 15:35
26 okt 2008 16:33
26 okt 2008 16:37
arenarood schreef::ass: