03 jan 2009 18:48
03 jan 2009 19:36
03 jan 2009 19:37
03 jan 2009 21:05
03 jan 2009 21:10
PEF schreef:Zou graag is met je meerijden voor het verschil want tot op heden nog niet gedaan![]()
Thx!
03 jan 2009 21:12
03 jan 2009 23:35
jeroenoop schreef:
Maar een 996 turbo poesliefKan je of U dat mij uitleggen .
![]()
05 jan 2009 22:22
Devils son schreef:jeroenoop schreef:
Maar een 996 turbo poesliefKan je of U dat mij uitleggen .
![]()
Het is geen lastige auto om te rijden.
Met PSM is het natuurlijk helemaal een mak schaap. Wat, laten we eerlijk zijn, op de openbare weg in 99% van de gevallen ook absoluut een pré is.
05 jan 2009 22:35
jeroenoop schreef:dus lijkt een gt3 voor mij af te vallen ,toch
05 jan 2009 23:32
06 jan 2009 9:22
06 jan 2009 10:00
Graaf schreef:PEF schreef:Zou graag is met je meerijden voor het verschil want tot op heden nog niet gedaan![]()
Thx!
stop even over de grens dan pef ik wil ook mee
06 jan 2009 10:07
06 jan 2009 10:11
06 jan 2009 10:12
drknauf schreef:pb mij dan ook even aub bvd dan komt ik ook effe genieten
06 jan 2009 10:36
Newt schreef:Ik moet zeggen dat de GT3 remmen echt een bizar groot verschil zijn en zeker een aanrader.
06 jan 2009 11:24
Devils son schreef:Newt schreef:Ik moet zeggen dat de GT3 remmen echt een bizar groot verschil zijn en zeker een aanrader.
Wat heb je exact laten monteren?
06 jan 2009 17:47
06 jan 2009 19:43
Graaf schreef:Joepie ! Een mini-Turbo meeting![]()
Data zijn al ge-pb't !
06 jan 2009 19:45
Newt schreef:Ik heb de remmen van mijn 996 GT3 RS erop laten zetten. Standaard zit er een 4 piston met 330mm disc op; nu met 6 piston en 350mm.
Op de Gt3 Rs zit nu de 997 PCCB rev 2 met 380mm front.
07 jan 2009 23:20
PEF schreef:Graaf schreef:Joepie ! Een mini-Turbo meeting![]()
Data zijn al ge-pb't !
Niets gehad hoor![]()
Als dagelijkse auto is de turbo een "verstandiger" keuze dan de GT3. Maar de GT3 is wel een moderne Porsche, dus minder listig dan een 3.2 Met ijzel is overigens geen enkele auto foolproof.
maar dat hangt toch (ook) voor een groot deel af van "hoe gek je bent" ( op een GT3 danwelteverstaan
08 jan 2009 0:47
08 jan 2009 0:48
08 jan 2009 13:37
Devils son schreef:Newt schreef:Ik heb de remmen van mijn 996 GT3 RS erop laten zetten. Standaard zit er een 4 piston met 330mm disc op; nu met 6 piston en 350mm.
Voor en achter?
Heb zelf wel een origineel Porsche set gezien met 6 zuigers vóór met ook 350 mm. Achter is denk ik niet interessant om te vervangen.Op de Gt3 Rs zit nu de 997 PCCB rev 2 met 380mm front.
Duur grapje lijkt me... Schijven zijn al 4500 per stuk...
11 jan 2009 0:03