Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
29 jan 2009 20:48
ja, hier een boardende boxster, aan ruimte geen gebrek, gewoon alles meegeven aan m'n maatje met z'n mercedes R busje.
custom X
29 jan 2009 21:18
Ziet er stoer uit Frank. Mooi
30 jan 2009 2:56
Turbi schreef: En dan 's middags ff aperitieven bij Jacky in Le Prado... ach die goeie ouwe tijd... zit die er nog?

De wereld is klein! Ik ga een fotootje maken! Ben nog hier tot maandag.
Er is een bepaalde foto die ik echt wil namaken (maar dan met een witte SC) maar ik moet de glacier op rijden om die sneeuwval te krijgen.... hier een voorproefje....
Groetjes
Bert
30 jan 2009 15:33
Mooie foto en dito Porsche.
30 jan 2009 21:52
horn schreef:P-911 schreef:Wij gingen vaak naar Andorra.
Breakfast at the Red Rock (Arinsal)?

Nee ben erg fan van Soldeu, een plaatsje lekker centraal. Kan mn meissie lekker shoppen na het boarden (en ik ook tuurlijk)
30 jan 2009 21:58
Frank schreef:ja, hier een boardende boxster, aan ruimte geen gebrek, gewoon alles meegeven aan m'n maatje met z'n mercedes R busje.

custom X
Leuk dus , die maat ben ikke , dit jaar weer voor zn karretje gespannen
Thnx Frankie
04 feb 2009 11:47
gave foto's !
Mooi Bert !
04 feb 2009 18:42
kijk dat willen we zien, respect.
04 feb 2009 18:57
Prachtige foto's
04 feb 2009 19:40
gaaf. en dan te bedenken dat er mensen met een boxster niet durven. kappers!
06 feb 2009 14:58
Hey Donkey, ik wilde m al plaatsen in het Wie was/waren het topic, maar de 24e reden we de berg op richting Ischgl en een rode 964 met gele platen (bergaf) viel me meer op dan al die 997s en 996- jes.
Moet jij wel geweest zijn of niet? (bestuurder met dikke sigaar)?
Mooi gezicht, respect hoor!
06 feb 2009 15:05
Kan niet missen toch! Stond daar zo vast als een huis de hele tijd, hebben alle ramen en dak opengezet en het er, zittend in het leer en in de zon met een muziekje op de achtergrond , maar eens van genomen
Klassieke fout om op de wisseldag te gaan rijden. Ben weer genezen voor de komende jaren. Lekker de wisseldag de berg op en aan het eind van de dag gaan rijden gaat veel beter!
Ik neem aan dat jij niet met je elfje was anders had ik zeker gezwaaid
06 feb 2009 15:35
dan start ik toch voor hem een nieuw topic, mensen in carnavalsoutfit in hun gepoetste elfje...
06 feb 2009 17:07
Klopt, zat in een saaie SUV. Schrale troost dat we de de berg OP reden
08 feb 2009 21:15
he he net terug voor de 1e keer in de tiefschnee. vanochtend was het niet makkelijk in 25 cm sneeuw op de weg. En die ook nog eens was vastgereden. Verder onderweg zoveel extra waardering voor de Porsche. lekker snorren rond de 200 km/u dat is waar je het voor doet. Voor degene die nog gaan veel sneeuwplezier en blijf geconcentreerd vooral berg af. gr. ernest
09 feb 2009 23:31
Bertroex schreef:Turbi schreef: En dan 's middags ff aperitieven bij Jacky in Le Prado... ach die goeie ouwe tijd... zit die er nog?

De wereld is klein! Ik ga een fotootje maken! Ben nog hier tot maandag.
En...: alweer terug? Goede reis gehad? Nog ge-aperitiefsnee-t bij Jacky in Le Prado? Pic's please!!!!
09 feb 2009 23:38
Ja, ik ben terug sinds Maandag avond. Interessant ritje, met dat weer. Nou nou.
Wel, als ik uit ga in Crans is het toch meestal in de 1900, by Nico. Ik heb gehoord van Jacky en zijn etablissement maarree, ach, meestal houd ik het toch bij een apero in de winebar, en etentjes met de family en vrienden in de chalet.
bert
09 feb 2009 23:58
@ Bertroex: ook helemaal goed! Ik vaak ff naar vrienden die Hotel de la Foret destijds runden. In de dependance plus pool (-bar) vele feestjes gevierd, nadat de last-fall-down met de lift vanaf de Glacier de la plein Morte (how convenient a name) was geweest... Ook zomers goed skiën!
Of in Sierre, Verbier of Aminona een stekje zoeken... Those were the days and remembered joys are never past! Chin-chin!
11 feb 2009 19:25
Leuk hoor. Ook een gave kleur! Hoe heet die eigenlijk?
11 feb 2009 19:30
Het blauw van soepkip is
L37U Cobalt Blue Metallic Cobaltblaumetallic
denk ik....
Bert
11 feb 2009 21:45
Donkey schreef:
Leuk hoor. Ook een gave kleur! Hoe heet die eigenlijk?
Violetblauw en schijnt een kleur te zijn(nr. heb ik nu niet bij de hand) die van 1992 tot nu toe nog op Porsche wordt gevoerd. Dank voor je support Donkey. Op mijn werk zeggen ze smurfenblauw.
12 feb 2009 2:48
violetblauw????
Veilchenblau - best translated as Violet Blue - colour code L37E.
hier nog even een cobalt in het zonnetje ter vergelijking....
Bert
Laatst bijgewerkt door
Bertroex op 13 feb 2009 0:26, in totaal 1 keer bewerkt.