19 maart 2009 11:09
19 maart 2009 11:19
PeterDorr schreef:En het is nou precies die "knak" die net even teveel was voor mijn remschijven...
19 maart 2009 11:57
19 maart 2009 12:34
19 maart 2009 13:00
markk schreef:5 weken met natte schijven wegzetten is niet echt bevorderlijk idd...
19 maart 2009 13:26
19 maart 2009 13:29
19 maart 2009 15:31
19 maart 2009 15:39
19 maart 2009 15:45
19 maart 2009 15:49
19 maart 2009 16:40
19 maart 2009 16:47
19 maart 2009 16:49
Renntech schreef:Nou, ik moet zeggen dat ik Euro 1500,- ook erg veel geld vind.
.
19 maart 2009 17:30
cabrio wim schreef:Normaal worden de vervangen stukken toch in de auto gelegd
19 maart 2009 17:32
19 maart 2009 17:50
Marco schreef:cabrio wim schreef:Normaal worden de vervangen stukken toch in de auto gelegd
bij mij zuigen ze de auto juist altijd ff uit![]()
ik zou niet willen dat ze er nog meer rotzooi in gooiden![]()
19 maart 2009 18:49
rob964.c4 schreef:...schijven waren vast al al zijn eind.
robert
19 maart 2009 18:57
Renntech schreef:Nou, ik moet zeggen dat ik Euro 1500,- ook erg veel geld vind.
.
19 maart 2009 19:08
Marco schreef:bij mij zuigen ze de auto juist altijd ff uit![]()
ik zou niet willen dat ze er nog meer rotzooi in gooiden![]()
horn schreef:Dito, ik zou die onderdelen nooit meer terugvinden en me na een jaar bij de wasstraat afvragen hoe die geroeste vette stukken metaal nou tussen de blikjes en McD-zakken terecht zijn gekomen![]()
gast schreef:Zelfs levensgevaarlijk; 2 dikke remschijven los in een auto. In een bocht of bij hard remmen kom je linea recta in de ziektewet
rob964.c4 schreef: cabrio wim zo verminder je ook je dure bedrijfsafval.
robert
19 maart 2009 19:23
19 maart 2009 19:25
Ewout schreef:Renntech schreef:Nou, ik moet zeggen dat ik Euro 1500,- ook erg veel geld vind.
.
Ik ben ook wel blij dat jij dat erg veel geld vindt. Hou dit even in gedachten tot mijn volgende onderhoudsbeurt.
19 maart 2009 19:30
19 maart 2009 19:33
cabrio wim schreef:Is dus duidelijk.
19 maart 2009 19:34