03 apr 2009 13:53
03 apr 2009 14:32
03 apr 2009 14:37
maurice schreef:De problemen die er meet 964'ers en 993'en zijn daar wil niemand van weten. Ook die auto's hebben enorm veel problemen gekend (krukaslagers, kettingspanners, cylindertapeinden, olielekkages etc etc). En nog steeds is de achterwiel ophanging van een 993 bijvoorbeeld een zorgenkindje. Maar ja, daar mag niet over gesproken worden.
gast schreef:..... dat bedrag is dan ongeveer hetzelfde als 1 grote beurt aan een iets oudere luchtgekoelde ( laat ik me steeds weer vertellen door eigenaren die hun spaarpot hebben moeten omkeren voor een onderhoudsbeurt aan hun superieur aan de 996 geachte 964/993 ed.) Dus het is maar hoe je het wilt zien.
Zoals EriC4C al schreef:Ieder heeft recht op zijn mening over de 996 3.4 en moet voor zichzelf uitmaken of hij het risico wil lopen.....
03 apr 2009 14:53
MS964 schreef:Een grote beurt voor een 964 of 993 voor 6k?Heb ik nooit gehad...
Marco schreef:zoek het lekker zelf uit
03 apr 2009 16:20
03 apr 2009 16:24
$TEEF schreef:3.2 ; super auto; een van de weinige die opschrijving heeft...
03 apr 2009 16:38
03 apr 2009 16:40
gast schreef:
Tuurlijk is een dergelijk bedrag een uitwas, weet ik ook wel, maar dat is een plofmotor ook.
03 apr 2009 18:13
jervanwee schreef:mijn dank is groot.
Ik ga eens goed nadenken en mijn centjes tellen
03 apr 2009 19:02
gast schreef:Eric is goed in zoeken op dit forum dus die zou best eens met wat bedragen op de proppen kunnen komen.
Tuurlijk is een dergelijk bedrag een uitwas, weet ik ook wel, maar dat is een plofmotor ook.
03 apr 2009 19:48
jervanwee schreef:mijn dank is groot.
Ik ga eens goed nadenken en mijn centjes tellen
03 apr 2009 20:40
04 apr 2009 9:54
04 apr 2009 10:19
Devils son schreef:Reputaties zijn soms vreemd. Nu zijn er mensen die ruim 10K extra willen betalen voor een 3.6 omdat deze niet ploft. Terwijl je voor dat geld een nieuwe motor in je 996 legt...
04 apr 2009 10:24
MS964 schreef:Voor die 10k krijg je niet alleen een motor die minder snel ploft, maar ook een later bouwjaar en vaak (dus) ook een lagere km-stand. De waarde van de hele auto die je koopt ligt dus een stuk hoger. Je kunt dus beter 10k meer aan een auto uitgeven die 10k meer waard is dan aan een te vervangen motor
04 apr 2009 11:00
gast schreef:MS964 schreef:Een grote beurt voor een 964 of 993 voor 6k?Heb ik nooit gehad...
Dus ? Omdat jij die niet gehad hebt......
04 apr 2009 17:17
04 apr 2009 19:12
04 apr 2009 19:24
04 apr 2009 20:23
04 apr 2009 20:35
04 apr 2009 21:00
04 apr 2009 21:36
04 apr 2009 21:42
04 apr 2009 22:30